2000-06-22, 20:46
Jag har ett litet problem.
Jag har tänkt och börja odla lite men behöver en fint skäl till att inreda en garderob. Jag måste på något sätt kunna förklara för min flickvän att plantan hon ser inte är cannabis. Finns det någon växt som liknar cannabis till den grad att man kan lura någon? Jag är intresserad av växter, så att jag odlar kommer inte komma som en överraskning. Men jag måste kunna förklara bort det om hon kommer på mig. Jag tänker även odla lite exotiska orkidéer som täckmantel ifall hon undrar över garderoben. Snälla kom med seriösa förslag.

/Medel svensson
Citera
2000-06-22, 21:39
Medlem
Hjälp mig att luras.

Har hört att Humle roten kan ympas med Cannabisroten och man får en humleplanta med thc, vet ej om det är sant men har hört det på flera olika håll,men jag vet inte ens vad ordet "ympa" betyder...
Citera
2000-06-22, 22:16
Medlem
Hjälp mig att luras.

Hummle och Cannabis är dom enda två i sin familj, hummle innehåller ett ämne kemiskt likt THC, lupulin. Så ifall det är nån växt som går att korsa med cannabis så är det hummle.
Citera
2000-06-22, 22:24
Medlem
Hjälp mig att luras.

Vilka roliga problem man kan ha!! HAHAH! Det där skulle platsa i en komediserie.
Citera
2000-06-22, 22:38
Hjälp mig att luras.

lås upp hela skiten med ett fett hänglås!
Citera
2000-06-22, 23:26
Hjälp mig att luras.

Tack för tippsen. Det där med hänglås funkar inte min flickvän jobbar som låssmed. Jag behöver en växt som jag kan peka på i en bok och säga. "Titta lilla gumman det är inte alls "Knark" jag odlar utan den här trevliga växten, GFDIKL LUC från Bo´rtre gHHuLJb för står du min lilla socker blomma. Menans jag skriver detta har jag tagit tre stilnoct (Insomningsmedel) och nu gungar värden. Ni borde prova. Får ni tag i dom så gör inte som det står på paketet. Ta 2 och försök och hålla dig vaken sen hcoooollll. Jag gillar när jävlar nu ser jag nubbel måste sluta.
Men först en tripp ´raport här och nu. Jag är i stadiget men dubbel sende snart kommer trippen håll i er............Såg ni?
Det gamla varnliga tangentbortet vill intesitta Nu ko,mme do
tRITT RAKORT FINSS INGE mEN JAG KAN LOVAV EN SÅJÄVmina häder styr mig men passa er för hjörnspölö
Jag måste såva inna jag tar öve r världe
Starka sakjewer hag lkam i esöööööööööööööööööööööTänk baea Jag villdoppa men vad hästär poeten är döde inte ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss sssssssss ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss sssssssssss s dsssssssssssssssssOch så att tal Körandemej jag älsar att finns vaea hö men int att halusinatoredrna tar vbort delae frn min keybord
s

hÖRLIGT Medel svenssonMedel svenssonMEN MAN KANINTE LASTA MI LÄNGE.'
jAKONNER ÒM NÅGON ÄR INTRSERAD Ni sk inte dö jg är licki

Citera
2000-06-23, 11:22
Medlem
Hjälp mig att luras.

sov gott.
Citera
2000-06-24, 05:37
Medlem
Hjälp mig att luras.

Säj att du odlar en exotisk köttätare..........funka med min förra babe:)
Mouaaaaaaaaaaaahhhhhhhh.................=)
Citera
2000-06-24, 18:10
Medlem
Hjälp mig att luras.

Om hon inte är vidare bevandrad i skunkens sköna dimmor och inte inteligentare en bekvämt så kan man ju säga något i stil med:den här plantan är en närbesläktning med hasch plantan med det här är en laglig och helt THC-fri planta man gör rep och sån't av, den heter Hampius Luraidejus..

Kvinnan som en gång var min flickvän lyckades t.o.m lura sin biologilärare!
Citera
2000-06-25, 16:56
Medlem
Hjälp mig att luras.

Varför smussla!?!

Kan du inte leva som du vill så skicka ut kärringen och sätt på
Bob Marley ... höll jag på att säga :o) ... No woman, no cry.
eller Adam and Eve.

/Jens - som hellre bjussar än smusslar.

Citera
2000-07-12, 21:47
Medlem
Hjälp mig att luras.

om du vill kan du ju börja meditera och sånt och börja köpa örtteer och tända rökelser, sedan är det bara säga att platan i garderoben är en asiatisk brännässla som man gör ett te av som är bra för matsmältnigen.
Citera
2000-07-16, 03:38
Medlem
Hjälp mig att luras.

inred ett sådant litet barskåp med lysen och tätning så det inte syns utanför, ställ den långt bak i källaren/vinden..varför ta en hel garderob? utnyttja utrymmet som finns.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in