Hjälp mig att luras.
Tack för tippsen. Det där med hänglås funkar inte min flickvän jobbar som låssmed. Jag behöver en växt som jag kan peka på i en bok och säga. "Titta lilla gumman det är inte alls "Knark" jag odlar utan den här trevliga växten, GFDIKL LUC från Bo´rtre gHHuLJb för står du min lilla socker blomma. Menans jag skriver detta har jag tagit tre stilnoct (Insomningsmedel) och nu gungar värden. Ni borde prova. Får ni tag i dom så gör inte som det står på paketet. Ta 2 och försök och hålla dig vaken sen hcoooollll. Jag gillar när jävlar nu ser jag nubbel måste sluta.
Men först en tripp ´raport här och nu. Jag är i stadiget men dubbel sende snart kommer trippen håll i er............Såg ni?
Det gamla varnliga tangentbortet vill intesitta Nu ko,mme do
tRITT RAKORT FINSS INGE mEN JAG KAN LOVAV EN SÅJÄVmina häder styr mig men passa er för hjörnspölö
Jag måste såva inna jag tar öve r världe
Starka sakjewer hag lkam i esöööööööööööööööööööööTänk baea Jag villdoppa men vad hästär poeten är döde inte ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss sssssssss ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss sssssssssss s dsssssssssssssssssOch så att tal Körandemej jag älsar att finns vaea hö men int att halusinatoredrna tar vbort delae frn min keybord
s
hÖRLIGT Medel svenssonMedel svenssonMEN MAN KANINTE LASTA MI LÄNGE.'
jAKONNER ÒM NÅGON ÄR INTRSERAD Ni sk inte dö jg är licki