Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2007-03-28, 10:30
Medlem
riZLa_87s avatar
10mg stess räcker gott och väl för mig mot ångest. Ska jag flumma så brukar 30-40mg (gärna mer) och nåra öl räcka ganska bra .
Citera
2007-03-28, 12:19
Medlem
Odessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimpen_
Så det fungerar som läkemedel men inte som rusgivare
Antingen fungerar det eller inte nu får du bestämma dig.

mvh

Alltså har jag panik, ångest, At m.m så funkar 5or på mig i små doser 2-3 st kanske. Men jag har aldrig lyckats få ett fysiskt välbehag på varken 2mg lr 5 mg och då har jag tagit en bra mängd. På 10r är det lättare men ändå svårt att lyckas få ett rus på när det gäller mig. Håller du fram 2 5or lr en 10a och ber en person välja så tar han 10an, sen är det inte omöjligt att det är rent psykiskt som 10or är potentare. Jag har dock aldrig lyckats få ett rus på dem,2or o 5or alltså, inte ens när jag var nybörjare.

Det är som någon sa bara kul med benso om man behöver det, inte alla som behöver det och de lär tycka det är en tråkig drog.
Citera
2007-03-28, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wallaashi
Har utskrivet av läkaren stesolid och stilnoct och har nu tagit 5st stesolid för drygt en timma sen och dom känns ungefär lika balla som alvedon. Det är 5mg dock. Första gången jag provar. Hur många ska jag ta för en lagom nybörjare dos.. Ända jag känner av är lite seg i huvudet.

Samma Stilnoct Det är 10mg.. hur många tabs ska man ta ungefär?

När jag "festa" på tradolan så tog jag runt 350-400gram + 5-6 stark öl och då blev jag rätt bäng, första gången alltså.. så jag tippar på jag är ganska tolerans..

Settings 19 år
75 kg..

Hjälp nu för fan är sugen

du känner med all sanolikhet av 10mg, om inte annat kommer du förstå det senare. 10mg är en bra dos
Citera
2007-03-29, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slukaren
du känner med all sanolikhet av 10mg, om inte annat kommer du förstå det senare. 10mg är en bra dos

Stesolid är i första hand till för att ta bort ångest mm, men som Slukaren skrev innan du lär säkert känna av 10 mg lite senare plus att den sitter i kroppen länge, flera dagar om du inte har någon Benzotollerans, men var försiktig med dom, det går fort att höja sin tolerans och då är det inte kul längre kan jag lova dig.

Lev väl
Sir-John
Citera
2007-03-30, 00:35
Bannlyst
Drog 20mg stesolid och 20mg stilnoct samt en öl på det. Jävlar va man somna på det helt omöjligt att hålla sig vaken..
Citera
2007-03-30, 00:56
Medlem
A-Dmps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wallaashi
Drog 20mg stesolid och 20mg stilnoct samt en öl på det. Jävlar va man somna på det helt omöjligt att hålla sig vaken..

Det var därför amfetamin uppfanns.
Citera
2007-03-30, 10:52
Medlem
Gravity2s avatar
Jag har otroligt svårt att känna av något "ruseffekt" av benzo öht, blandar jag det med alkohol så får jag bara minnesluckor (duh ) och tar jag det ensamt så blir jag bara seg som en gris och somnar.
DOCK, så räddar just stesolid livet på mig alldeles för ofta under panikångestattacker, så jag tackar gud för det.

Och medan vi var inne på stilnoct; De fanskapen känns då bannemig i alla fall så att det räcker och blir över, bara man äter ett x antar ^^
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in