2003-07-27, 16:27
äldre konto (old)
Ej medlem
Hur USA rättfärdigar sin utrikespolitik tycker jag är ett stort skämt. Frågan är om man ska skratta eller gråta.
Citera
2003-07-28, 14:13
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Amerikas utrikespolitik

Citat:
Ursprungligen postat av fsck/usr
Hur USA rättfärdigar sin utrikespolitik tycker jag är ett stort skämt. Frågan är om man ska skratta eller gråta.
Visst är USA utrikespolitik riktig humor, men inte tillräckligt för att platsa i detta forumet, tror att ett av Politik Forumen är dess rätta ägare,
för övrigt gillar jag verkligen inte USA roll som världspoliser
Citera
2003-07-28, 14:34
Medlem
Memnoks avatar

Citat:

tycker också att det är ett skämt, dock inget roligt sådant, flyttar därför denna tråd till politisk debatt.
Citera
2003-07-28, 14:48
äldre konto (old)
Ej medlem

Citat:
Kan du inte utveckla ditt resonemang lite? Eller ska jag bara svara? Hmm då säger jag väl skratta...
Citera
2003-07-28, 15:08
Medlem
Nu är jag på vippen att låsa den här tråden. Den har inget innehåll och det finns flera liknande trådar. Skärpning.
Citera
2003-07-29, 09:04
Bannlyst
[color=red]Aha postades först i humorforat, flyttades av moderatorn memnok till politik, undertecknad såg inlägget där och flyttade till utrikespolitik, och nu har moderator scepter vissa reservationer som sekunderas.
*Klick*

PM-a motivering om ni vill ha den öppnad.[/color]
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in