2003-08-02, 16:04
Medlem
1 p 3 har sexuella tankar om sitt eget kn.
ca 50% av sveriges befolkning r bisexuella.
ca 20% homo

jag r en jvligt stolt flata, och det ska alla veta!

och ja, siffrorna stmmer. Kolla annars statistikbyrn eller nt om ni tycker "det verkar hgt".

Det r ocks berknat att nu nr vi gr framt i tiden (thank god) s kommer det r 2020 vara betydligt mer bisexuella n homosexuella. D alla vgar komma ut.

s ledsen, sm patetiska heteros....det r ute med er.

STOPPA HETEROSNUSKET!
Citera
2003-08-02, 21:51
Bannlyst
Du r inte enkelsprig eller s? :roll:
Citera
2003-08-02, 22:19
Medlem
Micheys avatar
.

AvaAdore:
Citat:
s ledsen, sm patetiska heteros....det r ute med er
P tal om toleransnivn hos de homosexuella d eller? Det r ju jttefint att du r stolt flata. Fr vi heterosexuella ocks vara stolta?

Vidare undrar man ju ifall det politiskt korrekt att skriva hur heteros r patetiska eftersom ju motsatsen inte gr fr sig. Tnk lite nsta gng ifall du r ute efter respekt!
Citera
2003-08-02, 23:16
Medlem
Re: homo i sverige

Citat:
Ursprungligen postat av AvaAdore
ca 20% homo

och ja, siffrorna stmmer. Kolla annars statistikbyrn eller nt om ni tycker "det verkar hgt".

Det r ocks berknat att nu nr vi gr framt i tiden (thank god) s kommer det r 2020 vara betydligt mer bisexuella n homosexuella. D alla vgar komma ut.

STOPPA HETEROSNUSKET!

Ok, 1 av 3 har allts fantiserat om att ha sex med ngon av samma kn, sger du? Det r drygt 33% av befolkningen. Men samtidigt r allts 50% av befolkningen bisexuella och 20% homosexuella. Det skulle vara intressant om du frklarade hur du fr det att g ihop? 70% r allts homo och bisexuella i Sverige men en majoritet av befolkningen har aldrig fantiserat om att ha sex med ngon av samma kn. Mycket mystisk statistik du lgger fram.

Den statistik jag vet om sger att 5% av befolkningen identifierar sig som bisexuella och ungefr lika mnga homosexuella. Det r enorm skillnad jmfrt med dina siffror.
Citera
2003-08-02, 23:18
Medlem
Mr Testhers avatar

Citat:
ca 20% homo

STOPPA HETEROSNUSKET!

Om nu dina siffror stmmer s kan du vl, i trovrdighetens namn, lnka till kllan. Det r vl inte vi lata hetrofiler som skall gra grovgrat jmt eller?
Citera
2003-08-02, 23:31
Medlem
Micheys avatar
.

Padme:
Citat:
Det skulle vara intressant om du frklarade hur du fr det att g ihop? 70% r allts homo och bisexuella i Sverige men en majoritet av befolkningen har aldrig fantiserat om att ha sex med ngon av samma kn. Mycket mystisk statistik du lgger fram.
Tack fr att du finns Padme! Underbar analys! 8)
Citera
2003-08-02, 23:33
Medlem
Eftersom jag ocks uppgav siffror utan kllhnvisning kan jag ju lnka till RFSL som bland annat skrive ang bisexualitet:

Citat:
70. Hur mnga r bisexuella?

Enligt olika underskningar r de som sjlva beskriver sig som bisexuella ("sjlvidentifierade") cirka 5% av befolkningen. Fler yngre n ldre identifierar sig som bisexuella enligt flera studier.

68. Hur mnga homosexuella finns det?

Mnga homosexuella frstr redan som barn att deras frlskelser och intresse riktar sig mot det egna knet. Andra frstr frst senare i livet vad knslorna betyder. Kanske lever man d i en heterosexuell relation och har ftt barn och familj.

Det r allts mycket svrt att uppskatta antalet homosexuella. Det finns mnga forskare som har frskt, men de svar man fr beror p hur man frgar, t ex om man gr en enkt eller en intervju. Det kan ocks bero p hur frgan stlls. Det kan vara skillnad mellan att identifiera sig som homo- eller bisexuell och att faktiskt ha sexuella erfarenheter. Syftet med underskningen kan ocks pverka vilka svar man fr. Drfr finns det olika svar p frgan beroende p vem man frgan. De strsta underskningarna visar dock p att ungefr fem procent lever homosexuellt eller har homosexuella knslor.

http://www3.rfsl.se/faq/action.lasso...ending&-Search

och

http://www3.rfsl.se/faq/action.lasso...ending&-Search
Citera
2003-08-02, 23:33
Bannlyst
AvaAdore kanske har studerat semantik tillsammans med Sara Kander p Drggble folkhgskola eller s och har lite problem med sin begreppsvrld. :roll:
Citera
2003-08-02, 23:59
Medlem
Ominouss avatar

Citat:
ca 20% homo

STOPPA HETEROSNUSKET!

[ironi]h, jag r stolt hetero och det ska alla veta, s ledsen alla patetiska sm homos...STOPPA HOMOSNUSKET![/ironi]

Ja, hur lt det dr?
Citera
2003-08-20, 20:45
Medlem

Citat:
ca 20% homo

STOPPA HETEROSNUSKET!

hmm...jag r lite nyfiken p om du menade allvar med dina 2 sista meningar???
I s fall sjunker du ju lika lgt som alla ointelligenta homofober.Det hade jag inte varit stolt ver om jag varit dig.
Citera
2003-08-20, 21:17
Bannlyst

Citat:
ca 20% homo

Det r ju nstan s att man tycker synd om en s inskrnkt flata :roll:

STOPPA HETEROSNUSKET!
Citera
2003-08-20, 21:21
Bannlyst
Det r ju nstan s att man tycker synd om en s inskrnkt flata :roll:

Fick visst in mitt inlgg i flatans...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto