2007-03-26, 15:57
Medlem
babbiss avatar
Själv vet jag inte riktigt, men jag kanske skulle säga cs? har ju spelet det läskigt länge. Men nu är det iafl lagt på hyllan. BF2 är ett spel som också har givit en många speltimmar framför burken

Vad tycker ni?
Citera
2007-03-26, 16:14
Medlem
Malrs avatar
Svår fråga...

Jag vet att Morrowind har gett mig hundratals timmar av glädje och det är ett av de första spelen jag tänker på. Gothic 1 har helt underbar story och jag har kört igenom det minst 4-5 gånger.
Citera
2007-03-26, 16:16
Medlem
pang olufsens avatar
Tetris? är ju odödligt, men om vi ska ta och koncentrera oss på EN genre?
Citera
2007-03-26, 16:19
Medlem
football manager / Championship manager, där har ni dom mest prisvärda spelen någonsin, iaf om man gillar sport och speciellt fotboll...men, smaken är som baken
Citera
2007-03-26, 16:25
Bannlyst
Mafia.

Väntar fortfarande på att något spel ska matcha detta lir.
Citera
2007-03-26, 17:05
Medlem
Kyleys avatar
Någonsin kan man väll inte säga, men det bästa spelet som jag har njutit mest av att lira är not Morrowind: oblivion.
Citera
2007-03-26, 17:09
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyley
Någonsin kan man väll inte säga, men det bästa spelet som jag har njutit mest av att lira är not Morrowind: oblivion.
Det där får du väldigt gärna förklara.. Är det inte Morrowind utan Oblivion? I så fall får du väldigt gärna använda det vanliga svenska språket. Om det inte är det du menar.. Ja, då är det nog ännu mer viktigt att du övergår till svenska. :P

EDIT: Sen kanske man skulle säga det bästa spelet också.. Svårt val.. Står mellan Civilization, Heroes of might and magic 3 och Morrowind.. Får nog säga HoMM3 där. Det är det som jag har kommit tillbaka till flest gånger och för mig är det vad som visar vilket det bästa spelet är. Känner man efter 9 år (eller vad det kan vara) fortfarande suget att spela det lite då och då så är det bäst..
Citera
2007-03-26, 17:09
Medlem
DrSpankels avatar
Half-Life. Det var bäst när det kom och det är bäst idag. Punkt slut.
Citera
2007-03-26, 17:24
Bannlyst
Det finns bara ett spel som ens är värt att nämna och jag fattar inte hur ni kan säga att HL är "bästa spelet" när det inte ens är värt CD-skivan man fick det på jämfört med detta.

Citera
2007-03-26, 17:34
Medlem
loafmasters avatar
Diablo II, både innan och efter LoD, är helt klart det spel jag haft roligast med längst tid. Sen kom 1.10 och då var det inget roligt längre.

Bubblare:

Half Life
World of Warcraft
Fifa 98
THPS 2
HOMM 3
Moto Racer
USM 98
Citera
2007-03-26, 18:29
Medlem
sofieros avatar
Hela Monkey Island-serien. Omöjligt att bara välja ett, eftersom alla fyra är grymma.
Citera
2007-03-26, 18:34
Medlem
Tiwazs avatar
Baldurs Gate 2
Starcraft
Red Alert
Total Annihlation

Kunde inte välja, alla har gett mig så mycket nöje!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in