• 1
  • 2
2007-03-26, 23:51
Medlem
Nazipolizeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatefury
jag kan ge dig adressen.

www.google.com

www.google.se är också ganska pålitilgt och bra så här års har jag hört!
2007-03-27, 15:01
Medlem
Skorzenys avatar
Får ett trettiopack Stilnoct 10 mg i månaden utskrivna av en läkare.
Men igår när jag var på apoteket och skulle hämta ut varorna, så frågade tanten i kassan om jag istället ville ha några som hette "Zolpidem" istället.
De var samma sak men billigare påstod tanten i kassan.
Jag tänkte va fan, det är lika bra att testa det, är det samma sak fast billigare så tjänar man ju pengar på det.
Och faktiskt, tro det eller ej men de funkade faktiskt lika bra. De är sant testa själva.
2007-03-27, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorzeny
Men igår när jag var på apoteket och skulle hämta ut varorna, så frågade tanten i kassan om jag istället ville ha några som hette "Zolpidem" istället.
Jag tänkte va fan, det är lika bra att testa det, är det samma sak fast billigare så tjänar man ju pengar på det.
Och faktiskt, tro det eller ej men de funkade faktiskt lika bra. De är sant testa själva.

Okej men om det ny stämmer så är det ju värt ett försök
2007-03-27, 15:17
Bannlyst
Citat:

KLart det funkar samma.... Är ju samma skit i bara olika tillverkare.

mvh
2007-03-27, 17:32
Medlem
Ja, det är en generikum till Stilnoct.

Jag tycker personligen inte de har samma effekt som originalet, men man har väl käkar för mycket och inbillar sig en massa.

Fick 200 utskrivna för tre timmar sen.

Nej, de är inte slut. Än.
2007-03-27, 18:15
Medlem
Spunkbumbis avatar
Ett tipps: Prova söka på Generic Ambien eller tex Zolpiden tartrate om inte Stilnoct funkar för dig!

Google är bra!

2007-03-27, 18:24
Medlem
Resistances avatar
Det är ju bara att besöka valfri psykiatriker och dra en vals om att du inte kan sova. Det är rätt simpelt att få Stilnoct utskrivet.

Förövrigt så är det värdelöst att knarka på Stilnoct.
2007-03-27, 18:30
Medlem
A-Dmps avatar
Citat:

Dra på trissor! Det skulle man aldrig kunna ana - du har kommit med något nytt, banbrytande, helt otroligt! Det här förändrar ALLT!
2007-03-27, 18:30
Medlem
A-Dmps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resistance
Det är ju bara att besöka valfri psykiatriker och dra en vals om att du inte kan sova. Det är rätt simpelt att få Stilnoct utskrivet.

Förövrigt så är det värdelöst att knarka på Stilnoct.

I såna lägen brukar man få Theralen. Party on!
2007-03-27, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Dmp
Dra på trissor! Det skulle man aldrig kunna ana - du har kommit med något nytt, banbrytande, helt otroligt! Det här förändrar ALLT!

2007-03-28, 07:58
Medlem
Väldigt enkelt att bara slänga ur sig 'same shit, different factory' men Ap-teket meddelar sällan att det bara är det verksamma ämnet som är samma, inte alla andra ingredienser och det vet väl alla att det krävs lite olika ingredienser för att göra en god grogg.

Zolpidem är skit. Stilnoct är guld. SÄRSKILT att knarka på. Om man är en nedåt förstås. Och det är man ju. Fast man blir tjock av nedåt. Synd.

(hack prosa)
2007-03-28, 10:53
Medlem
GaiNs avatar
Tråd låst. Önskar trådskaparen ha en förklaring på detta (om det inte är uppenbart?!) så skickas ett PM till mig eller medmoderator.

/Mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in