• 1
  • 2
2007-03-25, 17:26
Medlem
Funkes avatar
Först och främst så tycker jag att du ska gå ett tag på komvux och läsa upp mellanstadiekompetensen i svenska för din stavning och meningsuppbyggnad är tamejfan det värsta jag sett. Det finns autistiska schimpansungar som skriver bättre än dej.

Till din fråga. Om jag lyckades tolka den rätt. Du vill alltså skriva ut postgiro/bankgiro-lappar på din skrivare med hjälp av Word och du får det inte att fungera tack vare att din skrivare "äter upp" lapparna? Fungerar skrivaren att skriv ut vanliga A4 på? sätter du lapparna åt rätt håll. Nu vet jag inte hur din skrivare matas med papper men om det är som vanliga skrivare att man ställer pappren i ett fack rakt uppifrån så ska du göra samma sak med inbetalningslapparna med den skillnaden att du inte ska ställa dem på högkant utan du ska lägga långsidan där du normalt har kortsidan på ett A4.

Eventuellt måste du gå in i inställningarna för skrivaren och ändra papperstypen och sedan gå in i Word och andra papperstypen där också under arkiv->utskriftsformat (File->Page Setup på Engelska).

Lycka till.
Citera
2007-03-25, 23:40
Medlem
Arch_Angels avatar
om du beställer något som inte är direkt lagligt å de kan kopplas till dej så kan dom kolla med handstilen på inbetalningslappen !!!!

trodde alla fattade det nu förtiden men måste tydligen ta det igen ...

det kallas "undenröjande av Bevis" har dom ingen handstil så har dom inga bevis....

är det så jävla svårt att fatta ????
Citera
2007-03-26, 06:19
Medlem
Fresh milks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arch_Angel
om du beställer något som inte är direkt lagligt å de kan kopplas till dej så kan dom kolla med handstilen på inbetalningslappen !!!!

trodde alla fattade det nu förtiden men måste tydligen ta det igen ...

det kallas "undenröjande av Bevis" har dom ingen handstil så har dom inga bevis....

är det så jävla svårt att fatta ????

Jaa, fast du åker ju inte dit på en handstil...Skriv lika illa på lappen som du gör här, hmm, eller så skriver du bra på lappen och illa när polisen sen kommer och tar dig för att du beställt "olagliga grejjer"!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in