Jag har som tur är sparat filmen mellan olika datorer och externa hårddiskar ända sedan den lades upp. Man känner igen sig så oerhört mycket i miljöer och personer både i sig själv och andra.
Mina favoritscener är bland annat "ticks-martin" eller vad han hette? han som har oerhörda tics när de dricker öl på bänken. Själv suttit på många bänkar tidigt på morgonen och druckit mig redlös med alkisar och pundare. Väldigt bra gjort hur man blir på tjacket, det har ni fått till oerhört bra.
Huvudpersonen är jättebra och verklighetstrogen till 100%.
Vad som är mer ovanligt kanske är att någon som kommer från en så helt annan bakgrund väljer att gå över gränsen såpass mycket då tjejen verkar levt rakt motsatt liv men kan ju tänka att hon blivit rejält trött på sin psykotiska farsa och gå i kyrkan när man kan supa och dra linor istället

Hon får ju göra allt förbjudet hon aldrig gjort.
De som hänger hemma hos honom är alla mycket trovärdiga i beteende osv, rökaren som hatar alkohol, hippie-tanten, fjortisbrudarna...allt har man typ sett på samma typ av fester.
Väldigt bra och proffsigt spelat av er alla. Men måste ju va en väldigt grov åldersskillnad på er alla. Hur kommer det sig att alla ni känner varandra? och hon som visar sig nästan naken, hur funkar det. Antar det inte är någons tjej på riktigt utan bara någon som kanske gillar visa upp sig men åldern ser ut att variera mellan 15-45 år typ vilket är lite väl tilltaget. Själv omgås jag ca 10 år upp och 10 år neråt i bekantskapskretsen. Är närmare 40års åldern själv.
Om någon kan säga var jag kan ladda upp filmen så folk kan se så gör jag det gärna!
visade den för en kompis sist, han tyckte med den var fantastisk.