2019-08-01, 16:48
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Vart fan kan man se filmen igen ? TPB kan man ju utesluta . Då det är dött som i graven på denna torrent !
Citera
2019-09-28, 00:54
Medlem
Rofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Vart fan kan man se filmen igen ? TPB kan man ju utesluta . Då det är dött som i graven på denna torrent !

Undrar detsamma. Hårddisken jag hade den på säckade ihop.
Citera
2019-09-28, 16:10
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rofer
Ja, det verkar sorgset nog vara rätt svårt att se filmen igen . Hoppas någon fixar till det .
Citera
2021-09-14, 23:11
Medlem
Lobbaaans avatar
bumpar, nån som kan ladda upp igen?
Citera
2022-08-29, 13:41
Medlem
Bullsquids avatar
Jag har som tur är sparat filmen mellan olika datorer och externa hårddiskar ända sedan den lades upp. Man känner igen sig så oerhört mycket i miljöer och personer både i sig själv och andra.

Mina favoritscener är bland annat "ticks-martin" eller vad han hette? han som har oerhörda tics när de dricker öl på bänken. Själv suttit på många bänkar tidigt på morgonen och druckit mig redlös med alkisar och pundare. Väldigt bra gjort hur man blir på tjacket, det har ni fått till oerhört bra.

Huvudpersonen är jättebra och verklighetstrogen till 100%.

Vad som är mer ovanligt kanske är att någon som kommer från en så helt annan bakgrund väljer att gå över gränsen såpass mycket då tjejen verkar levt rakt motsatt liv men kan ju tänka att hon blivit rejält trött på sin psykotiska farsa och gå i kyrkan när man kan supa och dra linor istället Hon får ju göra allt förbjudet hon aldrig gjort.

De som hänger hemma hos honom är alla mycket trovärdiga i beteende osv, rökaren som hatar alkohol, hippie-tanten, fjortisbrudarna...allt har man typ sett på samma typ av fester.

Väldigt bra och proffsigt spelat av er alla. Men måste ju va en väldigt grov åldersskillnad på er alla. Hur kommer det sig att alla ni känner varandra? och hon som visar sig nästan naken, hur funkar det. Antar det inte är någons tjej på riktigt utan bara någon som kanske gillar visa upp sig men åldern ser ut att variera mellan 15-45 år typ vilket är lite väl tilltaget. Själv omgås jag ca 10 år upp och 10 år neråt i bekantskapskretsen. Är närmare 40års åldern själv.

Om någon kan säga var jag kan ladda upp filmen så folk kan se så gör jag det gärna!
visade den för en kompis sist, han tyckte med den var fantastisk.
Citera
2022-09-03, 13:40
Medlem
psaks avatar
Här behövs inte laddas upp något, den finns ju på youtube? https://www.youtube.com/watch?v=tE2VLHCOp1g

Såg den nyligen, rätt underhållande i sin bisarra röra som sådana filmer ofta är (framför allt befriande med en svensk lössläppt film som skiter i reglerna) men annars förtjänar den inte alla hurrarop den fick i den här tråden tycker jag. Så har jag väl rätt svårt för "slödder"-filmer i allmänhet.
Citera
2023-01-03, 10:45
Medlem
pederastens avatar
Huvudrollsinnehavaren dog väl nyss om jag har fattat rätt.
Citera
2023-05-31, 21:06
Medlem
fnskls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederasten

Har också hört detta. RIP Nalle.
Citera
2025-10-04, 21:44
Medlem
pyro860s avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Rofer

Citat:
Ja, det verkar sorgset nog vara rätt svårt att se filmen igen . Hoppas någon fixar till det .

Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
bumpar, nån som kan ladda upp igen?

Finns på Superbits. Den släpptes gratis när den kom så jag hoppas att det är okej att jag informerar om det

Citat:
Ursprungligen postat av psak
Här behövs inte laddas upp något, den finns ju på youtube? https://www.youtube.com/watch?v=tE2VLHCOp1g

Sjaskig kvalité dock

Citat:
Ursprungligen postat av pederasten

Usch, fan vad tråkigt att höra.. Vet du hur han dog? Tvivlat på om Björn är 1 person och Loranga är 1 annan person i filmen, men det fanns aldrig någon tvilling kanske utan det var samma person? Hur gick han bort? Björn spelar även i "sara nu" (kan det tänkas vara Sara.nu?) https://www.youtube.com/watch?v=ayHenOViKDg

Thomas Jansson har ju också gått bort. Helt fantastisk i den filmen och tillika människa som det verkar. Det finns en dokumentär om honom på YouTube, men jag kommer dock inte i stunden på vad den heter. Säkert länkad i tråden

Sett filmen otaliga gånger sedan den kom. Älskar såna här filmer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in