2007-03-25, 15:32
Medlem
clas_ohlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidoff
Hart ar nice det gillar mang. Man kan ha brutalt sex och ga langt med ett safe "word".

Jag undrar egentligen hur många det egentligen är som går igång på brutala leka där man över huvud taget behöver använda ett Safe-word. Jag menar, kan ju inte vara den vanligaste formen av sexuallitet?

Läste någon stans att det oftast är folk med ahlvtaskig uppväxt som mest går igång på extrema leka och dylikt. Observera att jag itne snackar lätt spanking untan jag menar Extrema-lekar.
Citera
2007-03-26, 11:01
Medlem
Lollo_s avatar
Vad är skillnaden mellan extremt och lite vanlig spanking då? Jag skulle nog vilja säga att det beror helt och hållet på vem man frågar. Spanking är otroligt tabu hos vissa medans våtsex och namecalling m.m är vardag för vissa
Citera
2007-03-26, 11:32
Bannlyst
Såklart det är upphetsande
Citera
2007-07-21, 15:43
Medlem
Sinsisters avatar
Fattar inte vad de är för fel på dagens killar, de är väldigt mesiga generellt - särskilt i sängen. "Är de bra såhär, känns de bra nu? Nu då? är de okej nu?" liksom förhelvete, våldta mig bara goddamn!

Håller med TS...
Citera
2007-07-21, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinsister
Fattar inte vad de är för fel på dagens killar, de är väldigt mesiga generellt - särskilt i sängen. "Är de bra såhär, känns de bra nu? Nu då? är de okej nu?" liksom förhelvete, våldta mig bara goddamn!

Håller med TS...

Vad träffar ni för fjollkillar egentligen?
Citera
2007-07-22, 03:00
Medlem
boba fetts avatar
Citat:

Håller med TS...
Kan inte alla tjejer vara som du?

TS: när ni sexar så kan du väl säga: "hårdare". Då borde han väl fatta, eller? Om det ändå inte är tillräckligt hårt så säg att du vill ha ännu hårdare. Gillar han det så lär han väl köra på..
Citera
2007-07-22, 03:31
Medlem
Sinsisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1302
Vad träffar ni för fjollkillar egentligen?

mjadu... många vettiga, trevliga och högutbildade killar vill helt enkelt inte våldta sin kvinna :/

Citat:
Ursprungligen postat av boba fett
Kan inte alla tjejer vara som du?

TS: när ni sexar så kan du väl säga: "hårdare". Då borde han väl fatta, eller? Om det ändå inte är tillräckligt hårt så säg att du vill ha ännu hårdare. Gillar han det så lär han väl köra på..

lol, där kom den igen grejen är nog att "hårdare" inte räcker, man vill känna sig dominerad
Citera
2007-07-22, 12:57
Medlem
[quote=Sinsister]mjadu... många vettiga, trevliga och högutbildade killar vill helt enkelt inte våldta sin kvinna :/

Känner mig lite rubbad i så fall... I och med att jag passar in på beskrivningen i övrigt...
Men det är viktigt att flickebarnet är tydligt med sina signaler om vad som önskas...
Citera
2007-07-23, 01:28
Medlem
boba fetts avatar
Citat:
lol, där kom den igen grejen är nog att "hårdare" inte räcker, man vill känna sig dominerad
Det är väl bara att fråga om han kan tänka sig att göra det? Även om han inte gillar det så är väl inte så stor skada skedd bara av att fråga. Kan inte killen hantera att tjejen tänder på det så är det hans problem..

Hur brukar du göra? Frågar du rakt ut?
Citera
2007-07-23, 09:17
Medlem
ap3s avatar
Citat:
mjadu... många vettiga, trevliga och högutbildade killar vill helt enkelt inte våldta sin kvinna :/

Utbildning klarar jag mig utan, har kommit jävligt långt utan den. Så man kan nästan säga att din beskrivning stämmer in på mig. Vettig, trevlig, slipsnisse på dagaran... Låser gärna fast min dam på kvällen och knuller henne hårt och länge utan pardon.
Citera
2007-07-23, 09:47
Medlem
filofaxs avatar
Citat:

Håller med TS...
Ja gu asså. En kille, han ba: " E du SÄKER på att du vill?" å ja typ ba "åå neej, en bööög".
Citera
2007-07-23, 10:00
Medlem
Ja varför våldtar vi inte bara kvinnor. Det är ju det dom vill tydligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in