2007-03-23, 20:00
Bannlyst
Kära flashbackare!
Saken är den att jag börjar bli rädd för att bli bannad av KFK, då jag har många inlägg på så kort tid.. Så jag undrar vad ni har för "kriterier" för en som blir bannad för KFK.. Mycket tacksam för svar! Må gott //er Pedrof
Citera
2007-03-23, 20:05
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pedrof
Kära flashbackare!
Saken är den att jag börjar bli rädd för att bli bannad av KFK, då jag har många inlägg på så kort tid.. Så jag undrar vad ni har för "kriterier" för en som blir bannad för KFK.. Mycket tacksam för svar! Må gott //er Pedrof

Citat:
Ursprungligen postat av reglerna

KVALITET FRAMFÖR KVANTITET

Flashback Forum ställer krav på kvalitet och läsvärde. Medlemmar som motarbetar den fria debatten i forumet, genom att publicera inlägg med för låg kvalitet och bristande debattunderlag blir bannlysta. Förkortningen KFK står för "Kvalitet framför kvantitet".
Nu är iofs inte jag mod, är väl i första hand dom som ska svara på en sån här fråga. Men troligen så går dom på alltför mycket offtopic i ämnena, rent trams

Så länge man kan skriva inlägg som för en diskusion framåt (och för den delen diskutera) skulle ja tro att man inte löper någon risk.
Citera
2007-03-23, 20:45
Medlem
Mockens avatar
Ursäkta en gammal gubbe. Men vad är KFK?
Citera
2007-03-23, 20:47
Medlem
Legimitations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mocken

Läs citat 2 i inlägget av Targenor.
Citera
2007-03-23, 20:51
Medlem
Mockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legimitation
Läs citat 2 i inlägget av Targenor.
Tack! Jag har läst förkortningen förut, men aldrig fattat. Detta mitt inlägg är alltså KFK.
Citera
2007-03-23, 21:15
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pedrof
Kära flashbackare!

Det är ganska enkelt, så länge du inte tramsar och går offtopic i stort sett varje tråd du deltar i så sitter du säkert.

Så - om du har som tumregel att följa regelverket och därmed vara ontopic så har du inget att oroa dig för.

Sen är det alltid admin som bedömer detta, så vilka exakta kriterier han har så kan nog endast han svara på.

/Moderator
Citera
2007-03-23, 22:34
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mocken

Se denna tråd: http://www.flashback.org/showthread.php?t=432381
Citera
2007-03-23, 22:36
Medlem
Konrad Haifas avatar
Som en annan gammal FB-gubbe tycker jag det är en utmärkt regel som borde användas ännu oftare.
Citera
2007-03-23, 23:54
Medlem
LadyTieras avatar
Offtopic raderats

moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem