Flashback bygger pepparkakshus!
2007-03-22, 20:10
Medlem
efter att jag installerat Vista x86 på burken så hittar jag inte min Slave disk, hitttar den dock i BiosSetup. Nån som har nån susning om vad de kan vara?
Det är 250GB IDE disk
Citera
2007-03-22, 22:44
Medlem
MaZtoRs avatar
kanske är en dynamisk disk som du måste importera? har behövt det i xp några gånger iaf.
Citera
2007-03-23, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaZtoR
kanske är en dynamisk disk som du måste importera? har behövt det i xp några gånger iaf.
yess det står i Partition magic att den är dynamisk. Men den fungerade för 3 dagar sen när jag hade XP installerat.
Jag provade att göra ny partition på disken via magic, men då gnällde den på att de inte gick att flytta data.
Citera
2007-03-23, 14:17
Medlem
Fresh milks avatar
provat att partitionerat (?) den via admin. verktyget?
Citera
2007-03-23, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fresh milk
provat att partitionerat (?) den via admin. verktyget?
Provade genom Disk management o där kunde jag göra om den till "basic disk" o då förlora all data på disken. Vill få tillbaks disken utan att förlora alla serier, filmer o annat roligt.
Citera
2010-01-30, 14:53
Medlem
Corvs avatar
Bumpar upp denna tråden då jag har samma problem.
Köpte en bärbar för ett tag sen, och vill nu koppla in några hårddiskar via en usbadapter. Några hårddiskar fungerar, men den med all min musik på vill inte fungera, och diskhanteraren tolkar den som en dynamisk disk. Någon som har en lösning som inte kräver att jag betalar en massa pengar för program som jag kommer använda en gång?
Citera
2010-01-30, 19:03
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> Support

//Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem