2007-03-22, 14:32
Bannlyst
Tjena,, Jag kan inte påstå att jag sökt runt på forumet eller nått sånt. så jag skriver ner här lite och får se om jag får nått vettigt svar..
jaa vad är det igentligen jag vill ha svar på?
jag har gått och beställt en tid för ampallang piercing i snabeln min,
jag har velat ha pieringen sjukt länge för jag är så kääär i den,
då jag aldrig piersatt mig tatuerat mig eller åkt på en RIKTIGT smäll, så har jag svårt att veta vad SMÄRTA är..
Självklart vet jag att det kommer göra ont..
Men hur ont..
är det tåligt ont? eller kommer jag kollapsa,,
och hur länge kommer jag ha ont? dem första 10-20 dagarna lär ju inte vara himlen precis.. så jag undrar bara om det finns någon som gjort en sådan piercing och har lite allmänt HeaDs up för mig
Citera
2007-03-22, 21:17
Medlem
DIJs avatar
Här: http://www.flashback.org/showthread.php?t=447701

Är en tidigare tråd om, inte ampallang, men om Prins Albert som är snarlik. Jag har även svarat i tråden då jag hade en omvänd PA. Allting är relativt. Jag tyckte att en omvänd PA är det värsta jag varit med om i fysisk smärta medan andra inte tycker det. Ampallangen är lite mer att pierca genom så jag kan tänka mig att det gör lite ondare, men som sagt, allting är relativt.

Läker fort gör det iaf.

Fotnot: Jag har druckit massa whiskey och antingen är det den eller så kan man inte göra om länken bla bla
Citera
2007-03-23, 23:53
Medlem
Big Anghammarads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIJ
inte ampallang, men om Prins Albert som är snarlik.
Det är väl ändå rätt stor skillnad på en ampallang och en prince albert?

Jag har gjort en PA, jag skulle tro att ampallang gör ondare och under lite längre tid, men det rör sig ändå om ett par sekunder. Jag tror du klarar det, bara du håller dig lugn. Sen gör det nog ont dom första fem dagarna när du pissar och går, sen ytterligare ett par veckor är det säkert lite ömt och ingen vidare idé att ha sex. Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in