2007-03-22, 01:25
Medlem
Castafiores avatar
Jag har länge gått i funderingar på att göra något åt min oansade könsfrisyr. Däremot känner jag mig ännu inte redo för fixa en "kort frisyr"

Är det någon som har tips och erfarenheter?

Skall jag satsa på att permanenta det? Färgning? Löshår?

Vet ni några pubisfrisörer som är bra?
Citera
2007-03-22, 01:34
Medlem
sekazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castafiore
Jag har länge gått i funderingar på att göra något åt min oansade könsfrisyr. Däremot känner jag mig ännu inte redo för fixa en "kort frisyr"

Hoppas detta är ett skämt. Sexuell läggning?
Citera
2007-03-22, 01:36
Medlem
Snövits avatar
Citat:

Permanenta? Är det så långt att du kan få på spolar så kan du ju köra en hemanent. jag skulle dock akta mig för premanentvätskor och hårfärgningsvätskor i de regionerna.

Du behöver ju inte klippa det kort för att piffa till något kul. Du kan väl klippa till en figur av något slag ett hjärta kanske?

Själa försökte jag få till killens första bokstav i namnet men det blev inge bra så jag tog bort det.

Jag vet att det finns en salong i Stockholm (tror det var där i alla fall) som gör lite mer än vaxning de fixar musperuker och liknade i olika färger.
Citera
2007-03-22, 01:36
Medlem
Chigarans avatar
Citat:

En grön tuppkam är aldrig fel
Använder du tillräckligt mycket hårspray så bjuder du gubben din på en mustaschkammning samtidigt
Citera
2007-03-22, 01:37
Medlem
Castafiores avatar
Jag en heterosexuell kvinna, vad det nu har för betydelse...
Däremot har jag inte hittat någon info om detta då modet det senaste året när det gäller könshåret varit så koncentrerat på korta eller rakade frisyrer
Citera
2007-03-22, 01:39
Medlem
sekazzs avatar
Citat:
Jag en heterosexuell kvinna, vad det nu har för betydelse...
Däremot har jag inte hittat någon info om detta då modet det senaste året när det gäller könshåret varit så koncentrerat på korta eller rakade frisyrer

Jaha
Hade Du varit man så hade det osat homosexuality

Passa dig för att färga nedre regionerna, kan tänka mig att det kan ställa till det mer än vad det gör nytta.
Citera
2007-03-22, 01:40
Medlem
Chigarans avatar
En s.k. Keith Flint kanske vore något?
Som en dubbel färgad tuppkam med lite stubb mellan topparna?
http://www.kulichki.com/prodigy/keith07.jpg
Citera
2007-03-22, 01:43
Medlem
Castafiores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Permanenta? Är det så långt att du kan få på spolar så kan du ju köra en hemanent. jag skulle dock akta mig för premanentvätskor och hårfärgningsvätskor i de regionerna.
...
Jag vet att det finns en salong i Stockholm (tror det var där i alla fall) som gör lite mer än vaxning de fixar musperuker och liknade i olika färger.

Hmmm...musperuk...då måste man väl vara skallig under...annars lät det intressant. Men det kanske man får vänta med till håravfallet kommer.

Tja..drar jag ut de rör det sig nog om ca två decimeter så jag får nog dit några smala spolar...en småkrusig permanent vore lite snyggt tror jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
En s.k. Keith Flint kanske vore något?
Som en dubbel färgad tuppkam med lite stubb mellan topparna?

Onekligen är tuppkammen i grönt ett spännande lite punkigt alternativ...Keith Flint-varianten kanske är att föredra...för en centralt placerad kanske syns lite väl mycket när man har kläderna på.
Citera
2007-03-22, 01:47
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Onekligen är tuppkammen i grönt ett spännande lite punkigt alternativ...Keith Flint-varianten kanske är att föredra...för en centralt placerad kanske syns lite väl mycket när man har kläderna på.

Jo det var min tanke också. De är lite diskretare och kan med fördel kammas åt sidorna under vardagarna för att piffas upp och stärkas meddelst hårspray eller liknande när det är fest eller dags för lördagsssex med maken
Citera
2007-03-22, 01:50
Medlem
Castafiores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
Jo det var min tanke också. De är lite diskretare och kan med fördel kammas åt sidorna under vardagarna för att piffas upp och stärkas meddelst hårspray eller liknande när det är fest eller dags för lördagsssex med maken

Ja...då kanske han hittar rätt för en gång skull...
Citera
2007-03-22, 01:52
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ja...då kanske han hittar rätt för en gång skull...

Det får vi sannerligen hoppas.
Om du bara färgar det i rätt färg så ska det nog inte vara några problem
Citera
2007-03-22, 01:58
Medlem
Minigrisens avatar
Hmm... Försöker förtvivlat komma på vilken kändistjej det var som för Ruby Wax (heter hon så?) berättade hur hon snyggade till sig inför en bröllopsdag eller liknande. Med hjälp av en kvinnlig bekant hade hon rakat busken till en hjärtform och sedan färgat det hela rött. Vill minnas att hon tyckte det sved lite vid färgningen.

Kan inte för mitt liv komma på vem det var, men minns att jag tyckte det var märkligt att just hon var så öppen om detta. Och märkligt att hon hade gjort det över huvud taget för det passade liksom inte riktigt.

Jag tycker det är alldeles för sällan man ser eller hör talas om en riklig intimpäls nuförtiden så jag tycker du ska låta din buske va som den är Castafiore. Blir den besvärande stor så kan du väl rycka några tussar ibland och sticka ett par vantar.

Edit: Kom på det till slut. Sandra Bullock.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in