2007-03-21, 09:04
Medlem
slrslrs avatar
Jag vet inte om det finns men jag fick iden när jag behövde hjälp med ett fysiktal iaf.

Går det inte att öppna en sektion där folk kan öppna trådar med frågor inom ett ämne dom behöver hjälp med. jag tror säkerligen att det finns folk här på flashback som kan hjälpa till. Typ trådar som Fysik A, Kemi A, Matte C osv.

Hade det varit fel?
Citera
2007-03-21, 09:20
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slrslr
Jag vet inte om det finns men jag fick iden när jag behövde hjälp med ett fysiktal iaf.

Går det inte att öppna en sektion där folk kan öppna trådar med frågor inom ett ämne dom behöver hjälp med. jag tror säkerligen att det finns folk här på flashback som kan hjälpa till. Typ trådar som Fysik A, Kemi A, Matte C osv.

Hade det varit fel?

Hum, hum. Fysik A und so weiter är väl gymnasiekurser, och gymnasiekurser läser man väl som oftast före 18 år fyllda och hur var det nu med åldergränsen här på Flashback...

Annars så finns nog den mesta kunskapen som du söker att finna i något av forumen här.
Citera
2007-03-21, 09:28
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:

Hade det varit fel?
Ja du har fel.
Den här tråden håller samma klass som....... http://www.flashback.org/showthread.php?t=451567
Citera
2007-03-21, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Hum, hum. Fysik A und so weiter är väl gymnasiekurser, och gymnasiekurser läser man väl som oftast före 18 år fyllda och hur var det nu med åldergränsen här på Flashback...

Sen kan man vara 60 år men ändå läsa fysik A på exempelvis komvux eller hemma vid köksbordet.
Citera
2007-03-21, 09:59
Medlem
ischs avatar
Ser inte att den typen av frågor kan tas i de forumsdelar vi redan har.
Citera
2007-03-21, 10:05
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Ser inte att den typen av frågor kan tas i de forumsdelar vi redan har.
Hur menar du?
Ser inte?
Så det blir nya forumsdelar nu?
Citera
2007-03-21, 10:33
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Hur menar du?
Ser inte?
Så det blir nya forumsdelar nu?

Oj så fel det blir när man skriver inlägg när man är nyvaken. Det jag menar är självklart att jag tycker att den typen av inlägg kan tas i de forumsdelar som vi har idag.
Citera
2007-03-21, 10:36
Medlem
ABBORREs avatar
Aaa jag tänkte väl det.
God morgon....
Citera
2007-03-21, 23:36
Medlem
slrslrs avatar
Citat:

Annars så finns nog den mesta kunskapen som du söker att finna i något av forumen här.

så du menar att man inte kan läsa gymnasiekurser när man är 18 eller t.o.m över 18. Pluggar Fysik A på distans nu och är 20 år gammal...
Citera
2007-03-21, 23:55
Bannlyst
Frågor om ekvationer och andra naturvetenskapliga uppgifter (2 505 svar, 59 017 visningar)
http://www.flashback.org/showthread.php?t=241299
Citera
2007-03-22, 01:09
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
så du menar att man inte kan läsa gymnasiekurser när man är 18 eller t.o.m över 18. Pluggar Fysik A på distans nu och är 20 år gammal...

Var det där menat som en fråga? Testa att avända dig av ett frågetecken nästa gång i så fall.

Men nej, det jag menar är att generellt sett så är man under 18 när man läser dessa kurser, och med tanke på att FB riktar sig till folk över 18 år så är det inte direkt en "tjänst" som det finns något större underlag för här.

Pudelns kärna var annars just att det du efterlyser kan du få hjälp med i den forumgrupp som jag länkade till. Och andra har påpekat samma sak därefter, likväl som att du fått andra länkar presenterade för dig.

Eller för att ta det på "ren" och kort svenska: ditt förslag är dissat!
Citera
2007-03-22, 09:37
Medlem
WaRs avatar
Citat:

Tror man att man vanligtvis är under 18 i hela gymnasiet så kan man omöjligen vara 18 år fyllda..: Och hur var det nu med åldersgränsen här på Flashback...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in