2007-03-24, 19:19
Medlem
Kanavanss avatar
Har inte problem med att pissa när jag är inne på en låst toalett, även om det står folk och väntar utanför, men det där med att pissa i en urinoar är helt omöjligt, även om det inte är någon i närheten (någon KAN ju komma in precis då). Detta får till följd att jag ibland har stått i kön till toaletten i 10-15 minuter med smärtande njurar trots att det finns en milslång urinoar precis bredvid. Drygt det där...
Citera
2007-03-26, 01:52
Medlem
Nefuss avatar
Har exakt samma problem, ibland funkar det att tänka på ett annat ställe. Men inte alltid.

Skräckexemplet var när jag såg Napalm Death på The Tivoli i Helsingborg. Bara en ränna.
Citera
2007-03-26, 13:18
Medlem
abbimickes avatar
Haha, jag trodde jag var ensam om att ha detta problem.
Citera
2007-03-26, 22:05
Medlem
jalouxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanavans
Har inte problem med att pissa när jag är inne på en låst toalett, även om det står folk och väntar utanför, men det där med att pissa i en urinoar är helt omöjligt, även om det inte är någon i närheten (någon KAN ju komma in precis då). Detta får till följd att jag ibland har stått i kön till toaletten i 10-15 minuter med smärtande njurar trots att det finns en milslång urinoar precis bredvid. Drygt det där...
Har inte problemet själv men låter verkligen riktigt jobbigt. Tänkte på det du skriver om att du inte använder urinoaren även om du är ensam när du kommer in, är det så att du stannar "mid-stream" så att säga om du blir avbruten?
Citera
2007-03-26, 22:56
Medlem
Draugs Hargs avatar
Har också problem med det där. Det går bara inte att få ur sig något. Om jag är hemma så brukar jag läsa på olika förpackningar och då släpper det.

Däremot så har jag lätt för det när det är bra mycket liv och rörelse utanför toaletten, bara när jag vet att det är någon enstaka person eller så utanför så går det nästan aldrig. Fruktansvärt jobbigt är det
Citera
2007-03-26, 23:34
Medlem
Kanavanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaloux
Har inte problemet själv men låter verkligen riktigt jobbigt. Tänkte på det du skriver om att du inte använder urinoaren även om du är ensam när du kommer in, är det så att du stannar "mid-stream" så att säga om du blir avbruten?

Jag kan inte ens börja pissa i det läget. Har försökt, men det är helstopp. Kvittar hur pissnödig jag är.
Citera
2008-03-31, 21:17
Bannlyst
Har samma problem, och har haft hela livet. Nu måste lämna urinprover flera ggr i veckan (med en person som bevakar). Provat hur många gånger som helst, kan hända att jag är där i flera timmar. Men har fortfarande inte lyckats - hur sprängfylld jag än är, och hur mycket jag än vill.

Vad ska jag göra? Dricka öl (utan alkohol)? Det är akut nu, så jag behöver svar så fort som möjligt. Kan tilläggas att jag är tjej.
Citera
2008-04-14, 12:13
Medlem
FlyingDutchMans avatar
Har samma jävla jobbiga dilemma som alla i den här tråden.

Fett jobbigt vid utekvällar och krogrundor, samt att det är ytterst gement! Måste exempelvis alltid försöka anpassa så att det inte står någon "hetsare" och rycker i handtaget (om dörren är tunn med springor osv.). Det kan vara problematiskt även om man är inne i värsta bombsäkra skyddsrums-toaletten och man vet att någon står utanför.

MEN, jag har lyckats göra en del framgångar; Försöker finna olika "mantran" eller "triggers" som får mig att slappna av, en sådan som jag märkt är att ge mig två minuters frispel då jag intalar migsjälv att "det är normal pisstid-eller vadsomhelst"

Tillåt mig illustrera:

Krogkväll, är sprickfärdig, smiter in på en toalett (som är ett eget litet rum med lås, inte så stora springor d.v.s) för att pissa, om det inte fungerar för att jag är spännd eller för att det kommer en idiot, och rycker ett ryck i handtaget och suckar utanför, så gör jag följande. (finns två grejjer jag kan göra i detta fall, skriver båda)

1 Låser dörren.
2 Sätter på kranvattnet, (inte riktigt full styrka men mer rinnande, porlande)
3 Tänker "okej nu har jag 2 minuter på mig att börja pissa utan att det blir konstigt", ett, två, tre, fyra, fem (i långsam takt, jag tittar även runt i rummet, letar efter vadsomhelst att fokusera på, graffitti, mobiltelefonen, vadsomhelst). Eftersom att två minuter är 120 sekunder så har man ju ganska lång tid på sig att bryta upp den psykiska spärren.
4. Ibland kan det ta emot eftersom att om man typ hör plasket pisset gör, (fast det är typ inte så för mig, bara jag kommer igång skulle jag kunna vända mig om och ställa mig i en pissoar med alla andra blottare), så börja med att kanske rikta strålen mot proslinet eller ännu bättre på väggen

Nr två som jag brukar lösa problemet med, har redan nämnts.

Pissa i handfatet! Eller börja pissa i handfatet och gå sedan till toan. Som hannes2k sa så funkar det nästan alltid. Jag gör det tillochmed hemma hos polare... hahaha.

Men, många är gångerna som man inte kan bli av med blåsans innehåll. Man är så jävla trött på polare som kommer och säger; öh vi går å pissar. Eftersom att det blivit så stort problem av det så blåser man upp det för sig själv, eftersom att man vet att det inte kommer gå så kommer det ju inte gå när man står där vid en buske. Jag vill bli av med det här problemet.

Jag vill kunna hoppa fram ur ingenstans med ballen i handen och pissa ner helt främmande människor.

Undantags regeln till mina små knep nämda tidigare är, NÄR man skall ta ett urinprov. Man VET att man ska pissa, man VET att det står en lurk och glor genom en spegel, man VET att man skall pissa i den där lilla koppen. Det gör det hela fullständigt omöjligt. Jag får stå i 10 minuter och trycka och trycka och ALLT jag får ut stundtals är några droppar hit och några droppar dit. Helt värdelöst. Spännda situationer gör det så svårt, ibland omöjligt. Vad beror det här problemet på?
Citera
2008-04-14, 15:49
Medlem
datajesuss avatar
har upplevt samma fenomen sedan en bekant kom ut med att han var gay. har innan dess aldrig haft problem att pissa 2 eller 3 polare på toa medans man skakar fram en skvätt pulver att dela på.. två flugor i en smäll lixom.

på senast har det skapat en enorm frustration över att inte kunna pissa som folk fast man är i explotions-stadiet. däremot har piss-prov aldrig någonsin fungerat för min del...

dock har jag "tränat" på senaste genom att pissa på väggen, golvet och lite överallt på vårat lokala snusk-hak. rekomenderas varmt! dock inte på nått ställe du gillar såklart
Citera
2008-04-14, 15:51
Medlem
nat0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av datajesus
dock har jag "tränat" på senaste genom att pissa på väggen, golvet och lite överallt på vårat lokala snusk-hak. rekomenderas varmt! dock inte på nått ställe du gillar såklart
helt jävla rätt! piss woooooooooooooooooooooo
Citera
2008-04-17, 02:42
Medlem
PowerFreaks avatar
Har också samma problem.....

Vad fan ska man göra åt problemet egentligen? Är så sjukt pinnsamt att prata om tycker jag Nån som sökt hjälp för det här?
Citera
2009-02-23, 13:17
Medlem
morfin

hej,,
vet ni hur länge opiater//morfin stannar i urinen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem