• 1
  • 2
2007-07-28, 16:21
Som vissa redan har sagt är Mediamonkey ett utmärkt program... allt samlat på ett ställe och väldigt enkelt att hitta det man vill ha... Enda minus är att den har den dummaste sökfunktionen genom tiderna
Citera
2007-10-28, 13:54
Medlem
Vilka program av ovanstående kan man rata [:rejta:] musiken i??

Winamp & iTunes borträknat..
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
http://www.musikcube.com/
...är grym! Men tyvärr inte kompatibel med Vista
Citera
2007-10-28, 14:04
Medlem
Winamp tycker jag suger rätt hårt, och känns som att det bara fortfarande (av vissa) är hypeat av dess tidigare framgång.

Mediamonkey har jag inte använt så mycket, men tyckte det verkade vara sjysst!

WMP11 gillar jag och är det jag använder nu.

Många tycker om iTunes, men själv tycker jag det är lite segt och svårt att få full styr på. Men är väl en vanesak.

Nackdelen med WMP11 är väl att man behöver nåt till prog för att synkronisera till iPod. Vet att winamp klarar det, och jag tror att MM gör det också?
Citera
2007-10-28, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majikal
Winamp tycker jag suger rätt hårt, och känns som att det bara fortfarande (av vissa) är hypeat av dess tidigare framgång.

Mediamonkey har jag inte använt så mycket, men tyckte det verkade vara sjysst!

WMP11 gillar jag och är det jag använder nu.

Många tycker om iTunes, men själv tycker jag det är lite segt och svårt att få full styr på. Men är väl en vanesak.

Nackdelen med WMP11 är väl att man behöver nåt till prog för att synkronisera till iPod. Vet att winamp klarar det, och jag tror att MM gör det också?
Håller med dig i stort. WMP tycker jag dock är ett stort opraktiskt avskräde

Mediamonkey verkar vara väldigt lovande... Ska testa den nu! Den går ihop med Vista?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in