Har en .ts-fil här på macbooken som jag skulle vilja göra om till typ mov eller avi eller nåt. Testade att ladda ner Visualhub, men det hade en limit på två minuter vet nån nått gratisprogram?
Annars hittar du serial till Visualhub på www.serialz.to .
Då borde 2min spärren försvinna antar jag?
Testade det innan, det var ganska kul faktiskt. Jag skrev in allt rätt, så säger den att jag har registrerat det! wuheey. sen väljer jag min fil å kör igång processen. då kommer det upp en skylt som säger att jag har en piratversion, samtidigt som en röst spelar upp att det är dumt att ha piratkopior. sen stängde appen av sig haha bäst vare
Testade det innan, det var ganska kul faktiskt. Jag skrev in allt rätt, så säger den att jag har registrerat det! wuheey. sen väljer jag min fil å kör igång processen. då kommer det upp en skylt som säger att jag har en piratversion, samtidigt som en röst spelar upp att det är dumt att ha piratkopior. sen stängde appen av sig haha bäst vare
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!