2007-03-17, 22:48
Medlem
När jag söker på mitt eget användarnamn här, så hittar jag inte alla inlägg/trådar som jag skrivit i.

Vad beror det på? Är det ett bekant problem?
Citera
2007-03-17, 22:57
Medlem
buffalos avatar
Sökmotorn verkar ha ett eget liv ibland. Den har krånglat länge.
Citera
2007-03-17, 23:20
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Sök inte, se till att prenumererererera på de trådar du skriver i så hittar du dem lätt via "Kontrollpanelen".
Citera
2007-03-18, 00:06
Medlem
Mammons avatar
Ett alternativ till sökfunktionen är faktiskt google.

testa att skriva: DetDuVillSökaPå site:www.flashback.org i googles sökfält.

Alternativt gå in via "Avancerad sökning" och skriva i www.flashback.org under "domän - endast sidor från denna domän".
Citera
2007-03-18, 02:00
Medlem
jag vill med kunna söka efter mina inlägg , för det postas så många så de e svårt o hänga med om någon svarar,
men hur gör man mer exakt med det här att prenumerera på poster ?
Citera
2007-03-18, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filleh
jag vill med kunna söka efter mina inlägg , för det postas så många så de e svårt o hänga med om någon svarar,
men hur gör man mer exakt med det här att prenumerera på poster ?

För att hitta alla dina inlägg, klicka på snabblänkar i menyraden och välj "mina prenumerationer". Eller gör som jag gör: Klicka på "kontrollpanel" när du loggat in på FB. Då visas alla ämnen du prenumererar på som har nya inlägg. Kanske har jag ändrat nån inställning för att få det så... kommer inte ihåg... Funkar det inte så så bara hojta till så skall vi nog ordna det

Normalläget är väl att alla trådar du skriver i sparas som prenumerationer?

Skulle du vilja prenumerera på ett ämne du INTE skrivit i så klicka på "Ämnesverktyg" så kommer detta att vara ett av alternativen du kan välja där...
Citera
2007-03-18, 03:42
Medlem
Det verkar inte som att mina posts sparas i prenumerationer och jag hittar inte vad jag ska trycka för att prenumerera heller.

Du får gärna hjälpa mej

tack på förhand och godnatt FB
Citera
2007-03-18, 04:52
Medlem
El Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankelius
När jag söker på mitt eget användarnamn här, så hittar jag inte alla inlägg/trådar som jag skrivit i.

Vad beror det på? Är det ett bekant problem?

Tryck på ditt användarnamn ovanför dina avatar och välj sedan att visa fler inlägg, eller vad det nu är där står, så får du fram alla.
Citera
2007-03-18, 09:44
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filleh
Det verkar inte som att mina posts sparas i prenumerationer och jag hittar inte vad jag ska trycka för att prenumerera heller.

Du får gärna hjälpa mej

tack på förhand och godnatt FB
Kontrollpanelen -> Redigera alternativ -> Meddelanden & ämnesbevakning, Välj det alternativ som passar dig i rullgardinsmenyn för "Standardalternativ för ämnesprenumeration". Personligen har jag valt alternativet "Inget e-postmeddelande". men det går ju att göra som man har lust.

Lycka till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in