2007-03-17, 16:05
Medlem
en rent hypotetisk fråga:

om man skulle köpa kratom från folktro.se, hur vet man vilken styrka det är på det? det mumlades om 15x för ett tag sen, men jag vet att det inte står nåt sånt på påsen...

nån som kan föreslå nåt?
Citera
2007-03-17, 16:57
Medlem
FoXxs avatar
Köp det hellre från EDIT, dem har fått in några nya sorter nu som enligt utsago från användare på deras forum funkar mycket bra. Speciellt deras resin.

Men för att gå OnT så skulle jag rekomendera att ta 2gr x15 extrakt.
Citera
2007-03-17, 17:09
Medlem
Dirtans avatar
först trodde jag att ni pratade om: En kraton är en gammal och stabil del av en kontinentalplatta som överlevt sammanslagningen och delningen av kontinenter och superkontinenter under flera hundra miljoner år. Tänkte "fan va ballt puveriserar man det då eller?"

En fråga angående kratom:
Jag snackade med en polare som hade varit i Japan och på många ställen var det röda fläckar på marken, han sa att det berodde på att många japaner går runt och tuggar på någon centralstimulerande växt eller rot.

Blir kratom rött när man tuggar på det?
Citera
2007-03-17, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FoXx
Köp det hellre från EDIT, dem har fått in några nya sorter nu som enligt utsago från användare på deras forum funkar mycket bra. Speciellt deras resin.

Men för att gå OnT så skulle jag rekomendera att ta 2gr x15 extrakt.

Tack för tipset! Men hur vet jag om folktros kratom är x15 eller inte?
Citera
2007-03-17, 17:45
Medlem
akvariefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtan
En fråga angående kratom:
Jag snackade med en polare som hade varit i Japan och på många ställen var det röda fläckar på marken, han sa att det berodde på att många japaner går runt och tuggar på någon centralstimulerande växt eller rot.

Blir kratom rött när man tuggar på det?
Nä, det är nog betelnöt du hört talas om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in