2008-03-25, 12:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rotunda
Tydligen på tjocken igen med en ny snubbe.

Nix, jag tror inte hon är med barn, träffar henne nästan dagligen.
Hon spelar in en ny tvserie typ "förlåt mig", om folk som inte träffats på 30 år eller är osams,, nåt liknande.
Citera
2008-03-25, 20:02
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MangeK
Nix, jag tror inte hon är med barn, träffar henne nästan dagligen.
Hon spelar in en ny tvserie typ "förlåt mig", om folk som inte träffats på 30 år eller är osams,, nåt liknande.
Jasså, den gamla TV4 skiten, säg inte de skall ta upp den igen
Citera
2008-03-26, 07:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Diego
Jasså, den gamla TV4 skiten, säg inte de skall ta upp den igen

Spårlöst heter det tydligen
Citera
2008-03-26, 19:58
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MangeK
Spårlöst heter det tydligen

Okej ! Det förklarar ju varför hon är "spårlöst" borta från Nyhetsmorgon numera

Läste någon kort artikel ,tror det var i Aftonhorans special del om Barn ,där hon brukar vara med ,att hon var på resor utomlands ,trodde först det var på semester ,men det var väl då mera troligen för "spårlöst" jobbet
Citera
2009-09-17, 11:47
Medlem
Bara jag som noterat att Tilde verkar vara nyopererad? Både brösten och näsan ser annorlunda ut. Michael Jackson-varning på näsan
Citera
2009-09-17, 11:50
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Bara jag som noterat att Tilde verkar vara nyopererad? Både brösten och näsan ser annorlunda ut. Michael Jackson-varning på näsan

Hon passade väl på när hon var i Brasilien sist. Vi Svenskar har rabatt där som Silvia förhandlat fram och det går även bra att köpa en njure också för dom som behöver det.
Citera
2009-09-17, 12:45
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy

Svårt att avgöra med brösten, kan ju lika gärna varit en sån där vadderad BH, eller. Det är ju inte direkt som man får se nånting av brösten.
Citera
2009-09-17, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Svårt att avgöra med brösten, kan ju lika gärna varit en sån där vadderad BH, eller. Det är ju inte direkt som man får se nånting av brösten.

Tycker de såg stenhårda ut, ingen naturlig rörelse där inte Men ja, kan väl vara en vadderad push-up. Näsan är svårare att dölja
Citera
2009-09-17, 13:30
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Hon passade väl på när hon var i Brasilien sist. Vi Svenskar har rabatt där som Silvia förhandlat fram och det går även bra att köpa en njure också för dom som behöver det.

Borde inte Westling ha köpt en njure där då? Eller det kanske inte blir kosher förrän han är ingift i familjen på riktigt.
Citera
2009-09-17, 14:17
Medlem
movieboys avatar
Jag tycker hon verkar vara en diva brud. Tror det är hon som inte pallar förhålande, vill väll vara en het singel tjej. Men sorry Tilde, du är inte så snygg som du tror.

Såg denna länk på en annan Tilde sida här på FB. Hon i videon var ganska lik Tilde må jag säga.
http://xhamster.com/movies/168530/amateur.html
Senast redigerad av movieboy 2009-09-17 kl. 14:26.
Citera
2009-09-17, 14:36
Medlem
Ronilles avatar
Hennes hår tycks leva ett eget liv i kändisdjungel, risbusk är väl enbart förnamnet...
Citera
2009-09-18, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Hennes hår tycks leva ett eget liv i kändisdjungel, risbusk är väl enbart förnamnet...

Ja, hennes hår tål uppenbarligen inte fukten i djungeln

Katrin Zytomierska anade en attraktion mellan Tilde och David? Eller kanske bara från Tildes sida.. Tilde är väl singel fortfarande, brukar ju ofta tala ut om att "ingen vill ha henne". Kanske dags för lite rumble in the jungle
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in