2020-11-26, 23:51
Medlem
beaverbutts avatar
Jag råkade hamna i barhäng med henne och hennes väninna för ett år sen. Min polare drog till ett ställe med mer drag, så jag stod kvar själv. Jag låtsades inte känna igen henne och hon presenterade sig som en ”vanlig” människa. Vi hade grymt kul och hon var väldigt öppen och trevlig. Efter två timmar tackade jag för mig och gick hem till fru och barn, Tilde tackade ödmjukt för sällskapet, sen sa vi adjö. Önskar fler tjejer kunde bete sig på det sättet utan nåt slags dömande att gifta killar raggar på alla och att tjejer inte förväntar sig bli bjudna på allt.
Citera
2020-11-30, 17:23
Medlem
Tilde de Paula Eby blir TV4:s julvärd i år.

https://www.expressen.se/noje/tilde-...ar-arets-vard/
Citera
2020-11-30, 17:30
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Tilde de Paula Eby blir TV4:s julvärd i år.

https://www.expressen.se/noje/tilde-...ar-arets-vard/

Heh!? Ett namn till!?
Citera
2020-11-30, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Heh!? Ett namn till!?

Jupp, hon fick det på köpet när hon gifte sig. Var väl typ 5 år sedan eller så.
Citera
2020-11-30, 21:37
Medlem
MammasGrabbHalvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaverbutt
Jag råkade hamna i barhäng med henne och hennes väninna för ett år sen. Min polare drog till ett ställe med mer drag, så jag stod kvar själv. Jag låtsades inte känna igen henne och hon presenterade sig som en ”vanlig” människa. Vi hade grymt kul och hon var väldigt öppen och trevlig. Efter två timmar tackade jag för mig och gick hem till fru och barn, Tilde tackade ödmjukt för sällskapet, sen sa vi adjö. Önskar fler tjejer kunde bete sig på det sättet utan nåt slags dömande att gifta killar raggar på alla och att tjejer inte förväntar sig bli bjudna på allt.

Låter som en fullt normal brud man kan råka på vid baren om man är sugen på att språka lite. Ni var ju inte ute på dejt, så varför ska man då bjussa en okänd människa på dricka?
Citera
2020-12-01, 07:01
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Jupp, hon fick det på köpet när hon gifte sig. Var väl typ 5 år sedan eller så.

Hur många karlar har apan avverkat!? Har hon inte fyra barn med fyra olika fäder? Det är trashigt!
Citera
2020-12-02, 18:21
Bannlyst
Tilde julvärd för andra gången på TV4 på julafton.

Finns det ingen annan på den kanalen? Lär väl vara bandat.
Citera
2020-12-02, 18:34
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dooby-dooo
Tilde julvärd för andra gången på TV4 på julafton.

Finns det ingen annan på den kanalen? Lär väl vara bandat.
Varför vill hon inte fira med sina barn? Kanske blir lite väl mycket "Tomten är far till alla barnen" hos henne.
Citera
2020-12-02, 18:46
Medlem
RajtInIHetluftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaverbutt
Jag låtsades inte känna igen henne och hon presenterade sig som en ”vanlig” människa. Vi hade grymt kul och hon var väldigt öppen och trevlig. Efter två timmar tackade jag för mig och gick hem till fru och barn, Tilde tackade ödmjukt för sällskapet, sen sa vi adjö. Önskar fler tjejer kunde bete sig på det sättet utan nåt slags dömande att gifta killar raggar på alla och att tjejer inte förväntar sig bli bjudna på allt.

Vad kan man säga om henne och dig? Ni verkar vara hederliga människor! Trevligt att höra att du inte avslöjade dig och lät henne blomma inför dig! Bra att du drog, då du pollinerat med en annan blomma.
Man blir tårögd av din storhet, tack att jag fick läsa detta... ger hopp! Tack ännu en gång!
Citera
2020-12-04, 18:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alvid
Varför vill hon inte fira med sina barn? Kanske blir lite väl mycket "Tomten är far till alla barnen" hos henne.

Ja, så kan det vara. Är det fyra olika farsor? Vad har Tilde gjort i nyllet? Helt slät och dessutom kritvit. Ser ju weird ut.
Citera
2021-01-11, 20:14
Medlem
trevlig Cameltoe på Tilde ikväll i hennes dress/
Citera
2021-01-11, 20:20
Medlem
Hihi....det första man såg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto