Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Zoidberg
Även om det finns motbjudande trådar i Humor så ska det inte stängas , däremot kan man skapa en sorts ordning där.
Det finns mycket som jag tycker är roligt i just humor , angånde Laidback finns ju just det forumet som allt skit hamnar i , Vill du hellre att andra sub-forum ska straffas om man tar bort det? Vet ej vart du är som mest aktiv , men tror jag set dig under Vapen och millitär ,Där det finns bra användare som kan sina saker skulle "skiten" sprida sig ditt finns det en chans att dom drar och det skulle vara synd.
Nej hellre 1 eller 2 ställen där idioterna kan skriva än utspritt som ett ebolavirus.
Så vi ska ha lite skräpavdelningar för att slippa skräpet i mer seriösa avdelningar?!
Håller inte med.
Hur många humorsidor eller humorforum finns det på internet? Hur många hem- & trädgård-sidor finns det på internet? Hur många chatsidor finns det. Hur många nånsensforum finns? Fyller FB något tomrum med sina skräpavdelningar?
Logiken med att tramset skulle stanna vid tramsavdelningar köper jag inte. Tramset smittar till andra avdelningar som amen i kyrkan. Trams- och nonsenskulturen växer fort när man tillåter skräpavdelningar. Community-kulturen är redan uppenbar. Trådar startas för att kidsen 1) vill synas 2) inte har nåt bättre för sig. FB har blivit stort och för att inte tappa fullständigt i kvalité så måste Admin in och hugga bort avdelningar och jaga bort tramset.
Bort med IKEA-tänket och tillbaka till den udda butik, där man kunde hitta aparta och spännande saker, som FB en gång i tiden var.