Citat:
Ursprungligen postat av Wawa
Håll käften säger jag bara!!! Det finns inget värre än folk som svarar för en hel massa! Lägg ner det ointeligenta beteendet. Sen att du är Okunnig och Förvirrad det är en helt annan sak, men då ska du också skiva "JAG".
Förlåt för OT, men man måste ju säga till om nån talar "för" mig som är skandinav.
Håll käften? Jaha? Vad säger dig att jag är skandinav?
Ni är insnöade, och så är det.
Citat:
Ursprungligen postat av _Mika_
Att påstå att alla, eller ens dom flesta finnar är alkisar är ju rent dravel. Här har du lite statistik och en länk.
Fullt sysselsatta personer (20-64 år) efter land:
Svenskar..............73%
Tyskar................64%
Finnar................63% *
Norrmän...............62%
Danskar...............60%
Somalia...............7%
Irak..................15%
Libanon...............22%
Syrien................26%
Iran..................28%
Etiopien..............32%
Övr. Afrika...........35%
Turkiet...............36%
http://www.mdh.se/isb/cvf/forskning/...port5_2000.pdf
Skiten som du länkade till kan bara tolkas på ett sätt,
lögn, förbannad lögn och statistik. Det är bara åka till Huddinge och se hur många avdankade eller alkoholiserade kniv finnar härjar i området. Samtidigt som man ser 10 pizzerior med araber eller kurder som ägare, så ser man 20 alkoholiserade finnar som dräller runt på området och tiggar pengar för en sup.
Jag jobbar inom byggbranschen och har träffat på några finnar, de är fan alkoholiserade varenda en nästan. Jobbar även med en del polacker som vi hyr in och dessa är verkligen duktiga hantverkare, de gör alltig perfekt, däremot det som finnarnan gör måste man alltid efter-justera. I början var antalet alkoholfinnar många men nu tar vi in mindre och mindre finnar och mera polacker.