Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-03-16, 17:01
Medlem
_c2h5ohs avatar
Till vilken tid ska vi "herrar" komma??

2007-03-16, 17:28
Medlem
Riddarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toMish
Är du en idiot?

Det är mycket som pekar på det... WT, definitivt!
2007-03-16, 17:44
Medlem
Nej. Men vad talar för att du inte är det?
2007-03-16, 17:44
Medlem
pentrys avatar
Fråga; Är du white thrash?
Svar; Är du rasist? (hysteriskt roligt...)

sorry, var bara tvungen.....
2007-03-16, 17:51
Medlem
toMishs avatar
ConnyNobell:
http://en.wikipedia.org/wiki/White_trash
2007-03-16, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toMish
ConnyNobell:
http://en.wikipedia.org/wiki/White_trash
Lilla ponken,jag vet vad det betyder. Och jag tycker uttrycket är både rasistisk och nedlåtande.Men du förstår nog inte ens det.
2007-03-16, 18:00
Medlem
davidoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyNobell
White Trash? Är du rasist?

Om du och dina vaninnor saknar formagan att uppskatta musslor och annan vanlig mat sa ar du white trash, den typ av individ som har aker pa camping och gillar prefabricerad mat fran Finuds.
2007-03-16, 18:03
Medlem
toMishs avatar
Citat:
Lilla ponken,jag vet vad det betyder. Och jag tycker uttrycket är både rasistisk och nedlåtande.Men du förstår nog inte ens det.

Stora tant Conny, kan du vara då så vänlig och förklara varför du tycker att det är rasistiskt att kalla dig white trash?
2007-03-16, 18:05
Medlem
davidoffs avatar
Citat:

Det var bra att du uppfattade min nedlatande ton, det var verkligen mitt syfte att vara nedlatande mot dig.

Du ber om tips och rad och folk lagger tid pa menyforslag som du avfardar med motiveringen att du och dina gelikar inte skulle uppskatta det for ni inte ar sa sofistikerade. Da far man ta den skit du nu far.
2007-03-16, 18:05
Medlem
pentrys avatar
Citat:

Att, som du beskriver, uttala sig "rasistiskt" om människor inom den lösa och godtyckliga benämningen "white trash" är INTE rasistiskt. Då har du misstolkat bergreppet å det grövsta. Du vet, vita människor kan aldrig bli utsatta för rasism. Detta är endast något som är för våra stackars minoriteter här i landet. Möjligtvis kan det gå under förolämpning eller modeordet kränkning (vilket de flesta blir hela tiden numera bortsett från vita heterosexuella män som endast är orsaken till allt detta)

Sorry för en rejäl OT som säkerligen renderar i tillsägelse......
2007-03-16, 18:07
Medlem
Riddarens avatar
Citat:

Skulle du ens haft lite taktkänsla skulle du nog förstått att det inte är "Lilla ponken"-läge…
2007-03-16, 18:13
Medlem
Mysonoxens avatar
tråden utvecklad till en massa trams. låst
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in