2011-12-29, 22:24
Medlem
Sallinskiis avatar
Kör en del 2-FA utan särskilda resultat... (Kan bomba en etta och blir lite pirrig och glad i 30 min sen bara trött efteråt, någon mer som känner igen detta? Grejerna kommer från RC's)Tar även 100mg Sertralin / Zoloft, oftast på kvällen) off- topic men Ja...

oT: Tagit ca 6mg Etizolam (från RC's) behöver somna inom snar tid, kan jag ta 10mg stiln.? Eller de "skär" sig? har sökt en del men inte funnit :/ Hoppas på snabba svar!

// $
Senast redigerad av Sallinskii 2011-12-29 kl. 22:28.
Citera
2011-12-29, 23:58
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Kör en del 2-FA utan särskilda resultat... (Kan bomba en etta och blir lite pirrig och glad i 30 min sen bara trött efteråt, någon mer som känner igen detta? Grejerna kommer från RC's)Tar även 100mg Sertralin / Zoloft, oftast på kvällen) off- topic men Ja...

oT: Tagit ca 6mg Etizolam (från RC's) behöver somna inom snar tid, kan jag ta 10mg stiln.? Eller de "skär" sig? har sökt en del men inte funnit :/ Hoppas på snabba svar!

// $
Att blanda olika bensos eller z-analoger är väl aldrig nå problem, etizolam och stilnoct är väl i princip samma sak, kör hårt
Citera
2011-12-30, 15:43
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Att blanda olika bensos eller z-analoger är väl aldrig nå problem, etizolam och stilnoct är väl i princip samma sak, kör hårt

Joadå, tack för svar, men smällde i mig 2 till etiz (Av någon anl.) sen 10mg stil. på de ^^
Citera
2011-12-30, 23:05
Medlem
nvm
Senast redigerad av agnitio 2011-12-30 kl. 23:08.
Citera
2011-12-31, 13:05
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Lyrica nu och ikväll alkohol och ev benso, dålig blandning?

Inga stora doser.
Citera
2011-12-31, 15:13
Medlem
Denoms avatar
Snabb fråga uppskattar snabba svar! MXE och methylone samtidigt, kommer det funka bra eller är det risk för problem?
Citera
2011-12-31, 17:03
Medlem
Juicy Js avatar
Hej

Har läst lite om att blanda tramadol med valium men jag behöver lite hjälp med hur mycket man ska ta på ett ungefär.

Jag har medel tolerans på valium och ingen tolerans på tramadol för det var typ 2 år sen jag käka det sist.

Med medel tolerans menar jag att jag tar mellan 25-30 mg valium vart fjärde-femte dag typ ibland är det längre lucka mellan intagen. På dem 30 mg blir jag rätt så ''skön'' om man säger så.

Jag vet att det kan vara svårt att utgå ifrån vad någon annan skriver men kanske någon erfaren kan ge mig ett ungefärligt svar.

Mvh
Citera
2011-12-31, 17:29
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Lyrica nu och ikväll alkohol och ev benso, dålig blandning?

Inga stora doser.

Bump!

Citat:
Ursprungligen postat av Juicy J
Hej

Har läst lite om att blanda tramadol med valium men jag behöver lite hjälp med hur mycket man ska ta på ett ungefär.

Jag har medel tolerans på valium och ingen tolerans på tramadol för det var typ 2 år sen jag käka det sist.

Med medel tolerans menar jag att jag tar mellan 25-30 mg valium vart fjärde-femte dag typ ibland är det längre lucka mellan intagen. På dem 30 mg blir jag rätt så ''skön'' om man säger så.

Jag vet att det kan vara svårt att utgå ifrån vad någon annan skriver men kanske någon erfaren kan ge mig ett ungefärligt svar.

Mvh

Vågar inte säga säkert, men jag har några gånger blandat Tram&stes

200mg Tram är enogh för mig, sen kanske 10-20mg Valium någon timme efter.
Jag Måde finfint
Sen ska man väl inte blanda de substanserna igentligen, kan vara farligt.
Men tar man små doser och skippar alkoholen borde det vara lugnt.
Fast är som sagt ingen doktor så jag vet igentligen inte.
Citera
2011-12-31, 18:04
Medlem
Juicy Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Bump!

Vågar inte säga säkert, men jag har några gånger blandat Tram&stes

200mg Tram är enogh för mig, sen kanske 10-20mg Valium någon timme efter.
Jag Måde finfint
Sen ska man väl inte blanda de substanserna igentligen, kan vara farligt.
Men tar man små doser och skippar alkoholen borde det vara lugnt.
Fast är som sagt ingen doktor så jag vet igentligen inte.

Tack. Det var så jag hade tänkt. Ska bara köra på piller och röka detta nyår. Ingen alkohol alls detta nyår.

Mvh
Citera
2011-12-31, 18:48
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juicy J
Hej

Mvh
Bästa vore ju att inte blanda alls, men jag antar att det inte är svaret du är ute efter. :P

Börja med att ta hälften av varje (eller en fjärdedel för att vara riktigt safe). och fyll på efter behov, se till dock att du har fått ut full effekt innan du fyller på.

Ta det lugnt så bör det gå bra, helt säker kan man dock aldrig vara när man blandar.
Citera
2012-01-02, 15:30
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Snabb fråga uppskattar snabba svar! MXE och methylone samtidigt, kommer det funka bra eller är det risk för problem?
5-APB + MXE rekommenderas absolut inte i alla fall!!! Såvida du inte vill ha en okontrollerbar och blodig PCP tripp till psyk. Detta är iofs vid rätt hög dosering och ja, jag pratar om egen erfarenhet.. Var nära på att dö. M1 och 5-apb är ju rätt lika så jag färdar ut en varning.

Mvh
Citera
2012-01-11, 18:19
Medlem
Har kört rivotril i ett par dagar nu och hade tänkt att testa MXE för första gången imorgon eller på fredag, är det en farlig blandning? Tänkte på efter som rivotril (ikto) har ganska lång halveringstid.
Svar uppskattas.

Mvh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in