2007-03-15, 07:40
Bannlyst
Min dator hämtar uppdateringar varje gång jag startar, eller rebootar den. Jag ser det som ett problem då den också står och surrar och segar ner mitt internet under tiden den hämtar uppdateringar. Detta har pågått i ungefär två veckor och jag har inte formaterat om den så att den hämtar gamla uppdateringar. Men det stora problemet är att den inte hämtar några uppdateringar alls utan står bara och surrar.
Jag har nu hämtat uppdateringar i två veckor och det har inte blivit någon skillnad eller nåt i datorn. Så vad tror ni felet är?
Citera
2007-03-15, 10:07
Medlem
T0BiEs avatar
fel avdelning. det borde ligga i datoranvändning - ms windows.

jag vet inte vad felet är men du kan ju ställa om så att datorn inte hämtar eller installerar nya uppdateringar genom att gå in på kontroll panelen och starta säkerhetscenter. om du kollar längst ner på sidan kan du hantera säkerhets inställningar för automatiska uppdateringar så att den inte hämtar uppdateringar.
Citera
2007-03-15, 10:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av T0BiE
fel avdelning. det borde ligga i datoranvändning - ms windows.

jag vet inte vad felet är men du kan ju ställa om så att datorn inte hämtar eller installerar nya uppdateringar genom att gå in på kontroll panelen och starta säkerhetscenter. om du kollar längst ner på sidan kan du hantera säkerhets inställningar för automatiska uppdateringar så att den inte hämtar uppdateringar.

Ja ber om ursäkt, Moderator kan ta hand om det och ta bort inlägg från mig.

Tack för svaret nu vet jag
Citera
2007-03-15, 11:41
Bannlyst
Om man nu inaktiverar automatiska uppdateringar, är det nån som vet hur man får bort den där röda skölden med ett vitt kryss, som talar om att datorn kan vara utsatt för risk? Väldigt irriterande ikon faktiskt.
Citera
2007-03-15, 11:55
Medlem
Zkullocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WowieZowie
Om man nu inaktiverar automatiska uppdateringar, är det nån som vet hur man får bort den där röda skölden med ett vitt kryss, som talar om att datorn kan vara utsatt för risk? Väldigt irriterande ikon faktiskt.

Kontrollpanelen -> säkerhetscenter -> ändra hur varningsmedelande visas.
Citera
2007-03-15, 14:06
Medlem
ischs avatar
Passar bättre i Ms windows än i fildelning

Fildeling -> Ms Windows
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem