Ska träffa min läkare snart och hoppas på att få ut lite benso, INTE i flumsyfte utan för att dämpa min dagliga ångest. Tar mig inte ens upp ur sängen ibland.
Jag har sagt till honom att jag nyligen fick ett par Stess10or av min farmor en gång när ångesten höll på att ta kol på mig. Jag sa att jag tog en. Jag sa också att jag vet att det var dumt att göra så utan att ha en ordination. Men att jag mådde så dåligt och var så desperat att lindra min ångest. Jag sa också att ångesten var helt borta inom 45-60 minuter och att den dagen var helt underbar, skolan gick kanonbra m.m
Jag hoppas nu få ut Xanor eller Stesolid när jag träffar honom. Tidigare har han skrivit ut
- 20st Xanor dep. 0,5mg stående när jag blev insatt på SSRI
20st Xanor det. 1mg vid behov
25st Sobril 10mg ½-1 tablett vid behov
Depå-tabletterna tof dock för lång tid innan de verkade så de brukade jag tugga sönder.. vilket man inte ska
Nu har han varit lite kinkig på att skriva ut mer benso utan vill helst skriva ut Legrigan och Atarax som jag har sagt till honom att det inte hjälper ett dugg mot ångesten.
Kan jag säga till honom att:
" -Jag är i ett så pass desperat behov att lindra min svåra ångest, jag har ju även haft en panikattack -tänk om jag får en till!!! Om du inte skriver ut något som verkligen funkar nu så kommer överväga att försöka beställa hem det från internet"