2007-03-13, 15:17
Medlem
tattoosandbeers avatar
Hello

Tjejen loggade in på sin H mail nyss, kommer in och allt e helt tomt på alla hennes mail, hon kollade den för 2 dagar sedan och då fanns allt kvar, jag gled in och provade ändra hennes pass för att hjälpa henne om det var så att någon hade tagit det men men jag kommer inte in på lösenords delen heller!! Tänkte att jag skulle kolla profil men icke då så gick det heller!! Hon har lite panik för hennes mail e viktig för henne...

Jag kollade genom allt med både NOD32, Search&Destroy och Ad-Aware men inget har dykt på något sätt.

Vart i hela helvete kan d ligga något lurt och hur ska jag åtgärda detta?
Citera
2007-03-13, 15:22
Medlem
jan-es avatar
Du lär få ett antal svar som kommer säga;
- Trojan eller RAT.

Antar du har kollat igenom skräpfilter osv. Låter dock konstigt eftersom du inte kan ändra lösenord. Hotmail kanske bara krånglar?
Citera
2007-03-13, 17:11
Medlem
tattoosandbeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jan-e
Du lär få ett antal svar som kommer säga;
- Trojan eller RAT.

Antar du har kollat igenom skräpfilter osv. Låter dock konstigt eftersom du inte kan ändra lösenord. Hotmail kanske bara krånglar?

Ja jag tippade å på trojan eller RAT men har som sagt kört med NOD32 på deep scan idag senast med update ifrån idag, kört alla dom andra å, S&D och Ad-aware, hela hennes mapp var helt tomt på alla mail ja fan allt, har kollat 3 andra olika hotmailar och ingen av dom krånglar heller, så vad fan kan d vara galet?
Citera
2007-03-14, 09:57
Medlem
tattoosandbeers avatar
Utan eran sk hjälp så löste jag detta själv. Jag gick via messenger och kunde då ändra pass m.m
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in