2007-03-12, 18:08
Medlem
Schlomo ben Goys avatar
Bäste moderatorer. Då Björnström är en känd aktör i den förhållandevis lilla Macbranchen är det av allmänt intresse om han är oärlig eller inte. Jag önskar starkt att den tråden skall fortleva. Det handlar då rakt inte om smutskastning utan om konsumentupplysning. Visar det sig att han är oärlig kan vi bespara konsumenter och företagare otrevliga upplevelser om de gör affärer med honom. Om han däremot är ärlig så är det ännu bättre, då behöver ingen vara orolig längre och Björnström blir rentvådd.

http://www.flashback.org/showthread.php?t=455789
Citera
2007-03-12, 18:10
Medlem
micaeles avatar
Har du haft en konversation med miklon (som låste tråden), fått en förklaring och argumenterat för att få tillbaka den, via pm?
Citera
2007-03-12, 18:14
Medlem
Schlomo ben Goys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Har du haft en konversation med miklon (som låste tråden), fått en förklaring och argumenterat för att få tillbaka den, via pm?
Jag skickade ett PM. Dock så ser jag ju att en annan moderator har gjort ett inlägg i tråden utan att låsa den, så det känns ju konstigt att dde bedömmer så olika.
Citera
2007-03-12, 19:38
Medlem
Nikolajevitjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlomo ben Goy
Jag skickade ett PM. Dock så ser jag ju att en annan moderator har gjort ett inlägg i tråden utan att låsa den, så det känns ju konstigt att dde bedömmer så olika.

Azrael är inte modd i "Datoranvändning - Mac OS" så jag betvivlar att denne funderat särskilt noggrant över lämpligheten av tråden när denne postade där.

Vad gäller lämpligheten så är det väl ett rätt tydligt direktiv som miklon ger när denne återkommit efter interndiskussionen med kollegorna, att tråden skall handla om individens affärer och inte hans privatliv vilket vad jag kan se flera gånger överskrids efter tillsägelsen.

Visst existensberättigande har den kanske, som varning för andra men som den ser ut just nu känns det knappast som en seriös tråd för forumet ifråga utan snarare om en ren ryktestråd, vilket även understryks av uppmaningen i förstainlägget.
Citera
2007-03-12, 19:40
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlomo ben Goy

Att en annan moderator skriver i en tråd skall man inte se som en kvalitetssäkring av tråden. Dessutom så har moderatorer ringa inflytande när det gäller innehållet i andra forum än dem som de själva modererar. Mao kan du skita i att en annan moderator skrivit där, det du behöver bry dig om är vad moderatorn för det aktuella forumet skriver och om admin gör inlägg där. Alla andra som skriver där, även om det står Moderator under deras avatar, gör det som vanliga medlemmar här på FB.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in