Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-03-12, 16:37
Medlem
truperts avatar
Har installerat daemon tools för ca 20 minuter sedan på min andra dator. Den vill ju precis efter installation starta om sig. Men sen när väl den gjort det kommer problemet. När skribordet kommer fram så flashar ett felmeddelande med blå bakgrund och sedan startar den om sig igen. Datorn är en ny bärbar hp, måste ju gå att lösa på nått enkelt sätt. Kan göra en systemåterställning tills någon gång i februari men vill helst slippa det! Är villig att prova allt. Har sökt men inte hittat något av värde.
Citera
2007-03-12, 17:30
Medlem
Kikkomanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trupert
Har installerat daemon tools för ca 20 minuter sedan på min andra dator. Den vill ju precis efter installation starta om sig. Men sen när väl den gjort det kommer problemet. När skribordet kommer fram så flashar ett felmeddelande med blå bakgrund och sedan startar den om sig igen. Datorn är en ny bärbar hp, måste ju gå att lösa på nått enkelt sätt. Kan göra en systemåterställning tills någon gång i februari men vill helst slippa det! Är villig att prova allt. Har sökt men inte hittat något av värde.

Testat att gå in i felsäkert läge? Tryck på F8 när den bootar...
Citera
2007-03-12, 20:43
Medlem
truperts avatar
Har nu kommit så långt så jag fått bort det iaf så datorn startar. Men varför blev den sån? Vågar inte riktigt prova att installera det igen.. Kanske något som måste installeras först? typ SP2 eller nått?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in