• 1
  • 2
2007-03-13, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fullärd
Läs din signatur

Ja tack, jag vet vad det står i min signatur, och det jag menar är att när folk använder de och dem så skriver de så jävla ofta fel. Jag skriver nästan alltid dom, men folk som bestämt sig för att skriva de och dem borde veta hur det används.
Citera
2007-03-13, 16:46
Medlem
Nazipolizeis avatar
det är jävligt bra strategi då dom sätter ett tydligt statement och visar att det inte är okej att knarka även om man är en superstjärna.
Om de skulle skita i att straffa kändisarna hade det givit helt fel bild till samhället och förbättrat synen på knark, nu får det motsatt effekt.
Citera
2007-03-13, 16:46
Medlem
Kukenssons avatar
Det är sjukt att Svenska polisen håller på så här! Har dom inget bättre för sig än att springa runt och tigga böter av folk.
Citera
2007-03-13, 16:48
Medlem
Nazipolizeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av debe
Ja tack, jag vet vad det står i min signatur, och det jag menar är att när folk använder de och dem så skriver de så jävla ofta fel. Jag skriver nästan alltid dom, men folk som bestämt sig för att skriva de och dem borde veta hur det används.

Ot: ja det är tamejfan det värsta som skådas kan. Sett det på vissa tripprapporter där de säger dem när det skall vara de hela tiden, går inte att koncentrera sig på texten för fem öre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in