Citat:
Ursprungligen postat av
KlausStein
Ärligt talat, du vet själv om att du konstant ljuger. Du vet precis vad det är som Jazzil et al. menar, du spelar bara dum. Bättre att du erkänner att du haft tokfel nu innan du sjunker djupare ner i stollerierna och lögnerna.
Du inleder med: "Ärligt talat" och sen kallar du en lögnare. Freudiansk felsägning?
Jag tycker själv inte att jag spelat dum, men kanske har jag det. Ponchatrainbilden visar hur horisonten reser sig upp och möter himlen. Menar jag att horisonten satt ner på sin stol och sedan reste sig? Nej, men visst kan man väl tolka det så och det verkar vara vad Jazzil et al gör, och jag tror de spelar dumma. Därför att de inte vill kännas vid det faktum att om du vänder dig om så beter sig horisonten på samma sätt vilket man skulle kunna beskriva som en grop.
Om jag driver en tes, jag tror på den och kör den fullt ut så händer det något i tråden. Fler användare likt dig själv dyker upp och uppmanar mig att sluta. Du vill att jag erkänner mina fel så att jag inte sjunker djupare ner foliehattsträsket. En del kallar mig för olika invektiv, ändrar i mina citat osv. Ni flockas och försöker på olika sätt få tyst på mig. Du med andra bör fundera över varför det är så här, det är nämligen intressant ur konspirationssynvinkel, detta är ju trots allt ett forum för konspirationer. Häri detta beteende ligger svaret för hur en konspiration av denna dignitet är möjlig.