• 1
  • 2
2007-03-12, 20:26
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Tja, om ens skott är riktigt frekventa så kanske det inte går att undvika... Men jaja, vill man vara fin (till sinnet) får man lida pin...

Ja, vill man inte ha några ärr, så får man stå ut med att vara nykter!

Annars är det rätt snyggt med ärr, tycker jag. De är som tatueringar, fast med tyngre symbolvärde.

Citat:
Ursprungligen postat av twizted
Tycker intravenösa missbrukare ska få mer beröm än skit! Det krävs lite teknik för att kunna sätta en panna rätt och istället för att bli smutsstämplad så borde man bli stämplad som en knarkkung!

Håller faktiskt med. Särskilt när man kör med begagnade verktyg kan det vara rena eldprovet att utan att punktera venen få in kanylen och lyckas dra svar och trycka av.
Citera
2007-03-12, 20:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Ja, vill man inte ha några ärr, så får man stå ut med att vara nykter!

Annars är det rätt snyggt med ärr, tycker jag. De är som tatueringar, fast med tyngre symbolvärde.

Håller faktiskt med. Särskilt när man kör med begagnade verktyg kan det vara rena eldprovet att utan att punktera venen få in kanylen och lyckas dra svar och trycka av.

Japp. Ärret är väldigt fashinerande, har ett litet bromspår i armvecket som aldrig kommer gå bort och det är jag stolt över, det visar mitt rätta jag.
Citera
2007-03-12, 21:03
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twizted
Japp. Ärret är väldigt fashinerande, har ett litet bromspår i armvecket som aldrig kommer gå bort och det är jag stolt över, det visar mitt rätta jag.

Samma här.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in