2007-03-11, 18:57
Bannlyst
Hej.
jag vet att detta säkert debatterats redan men jag är inte så jätte-aktiv här.
I kväll satt jag här och slösade bort lite tid. Hittar säkert fem trådar på raken som jag med ens ville tillföra något - inte trams, utan faktiskt ett statement, eller en nyhet i ämnet ifråga. Men icke!

Någonstans längs vägen har någon bestämt att alla "Lounge"- trådar inte ska gå att skriva i. Det känns helt FEL! Det känns orättvist också, många av ämnena är långt ifrån uttömda.

Jag bara undrar om det finns minsta CHANS att ni tänker om i detta fall.
Citera
2007-03-11, 19:15
Medlem
Varför skriver du inte i Laidback?
Citera
2007-03-11, 19:20
Medlem
illums avatar
Jag är inte säker på att jag uppfattat frågan helt rätt, men jag tror du avser trådar som låsts eller slängts i papperskorgen på grund av att de bedömts vara av "loungekvalitet".

Inte ens när Loungen fanns var det skillnad. Motiveringen är att folk inte ska kunna posta vilken skit som helst var som helst utan eftertanke och få det flyttat. De låstes eller slängdes även då. Att loungen i sig stängts och varför känns ganska väl beskrivet i andra trådar.
Citera
2007-03-11, 19:37
Medlem
micaeles avatar
Om du tycker att en tråd i Lounge har ett värde i dagsläget, argumentera för en moderator om förflyttning till Laidback eller starta om den i Laidback.
Eftersom Lounge sas har 'startats om' i och med LB är det så man får gå tillväga.
Citera
2007-03-11, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Om du tycker att en tråd i Lounge har ett värde i dagsläget, argumentera för en moderator om förflyttning till Laidback eller starta om den i Laidback.
Eftersom Lounge sas har 'startats om' i och med LB är det så man får gå tillväga.
Tack för tipset. Det ska jag absolut göra, nästa gång som jag hittar en sån tråd.
Citera
2007-03-12, 00:39
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele

Precis som micaele skriver är det bara för dig att göra modsen i nuvarande Laidback uppmärksammade på den.
Citera
2007-05-05, 14:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vTrill
Varför skriver du inte i Laidback?

Vad är det för "regler" för att komma in på Laidback?
Citera
2007-05-05, 14:54
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 021/Whizzcomp
Vad är det för "regler" för att komma in på Laidback?
Presterat 100 inlägg och varit medlem i sex månader. Så du kommer se Laidback den 25:e maj, när sex månader har förflutit.
Citera
2007-05-05, 18:57
Medlem
Silverturks avatar
Finns det något priviliegium när man passerat 1000 inlägg?

Edit: Halvvägs!
Citera
2007-05-05, 18:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silverturk
Finns det något priviliegium när man passerat 1000 inlägg?

Edit: Halvvägs!
Man får horn och svans..
Citera
2007-05-05, 19:03
Medlem
kniebolos avatar
Hmmm...jag får ofta upp en skylt där det står att jag inte har behörighet att skriva inlägg...beror det alltså på at jag inte varit medlem i 6 månader? Finns det fler sådana poster att passera eller är man behörig överallt efter 6 månader (förutom outlaw alltså?)
Citera
2007-05-05, 22:08
Medlem
micaeles avatar
Mycket sannolikt beror det på att du inte har passerat gränsen på sex månader.
Och nej, det finns inga fler gränser (mig veterligen).
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in