Det var bandmedlemmarna jag tänkte på, förlåt för att jag var otydlig
äh det e ingen fara..http://www.solarnavigator.net/music/...ssing_road.jpg kanske den när dom går över övergångstället? å i hel svart de skulle ju tatueraren lätt kunna ordna..fasst vart vill du att den ska sitta?
Jag har tänkt att tatuera in en schackpjäs, närmare bestämt en klassisk kung. Har letat febrilt men inte hittat något och undrar ifall någon har en bild som förslag?
Jag hade tänkt mig den kanske 10-12 cm hög och helt i svart med fade...
Söker efter en speciell font. Har kollat igenom mängder av fonter men hittar inte den där rätta.
Det är en skrivstilsfont jag söker. Men alla jag hittar ser så raka och pryda ut. Tråkiga. Så en blandning mellan skrivstil och Hadwritten. Finns det ett namn för det?
Jag har tänkt att tatuera in en schackpjäs, närmare bestämt en klassisk kung. Har letat febrilt men inte hittat något och undrar ifall någon har en bild som förslag?
Jag hade tänkt mig den kanske 10-12 cm hög och helt i svart med fade...
Jag vet inte riktigt vad för stil det är.
Jag saknade ett drakliknande monster. tror det är en klassisk tattuering där man bara tattuerar huvudet/ansiktet. ofast framifrån, jag har bara sett det i röd, grön eller blå färg.. Hoppas ni förstår vad jag menar..
Ni får gärna hjälpa mig med namnet på dem.
Jag vet inte riktigt vad för stil det är.
Jag saknade ett drakliknande monster. tror det är en klassisk tattuering där man bara tattuerar huvudet/ansiktet. ofast framifrån, jag har bara sett det i röd, grön eller blå färg.. Hoppas ni förstår vad jag menar..
Ni får gärna hjälpa mig med namnet på dem.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!