2007-03-09, 19:37
Medlem
JGGs avatar
För mig brukar det bli runt 4 gånger i veckan. När jag kör kondition på gymmet så duschar jag där, vilket brukar vara 2 gånger i veckan, och 2 gånger hemma tidigt på morgona för att vakna till.
Citera
2007-03-09, 19:47
Medlem
Avva66s avatar
Varannan dag om jag inte blivit svettig, eller mekat med bilen typ.
Citera
2007-03-09, 19:49
Medlem
Trumpeters avatar
Varje morgon, i övrigt efter behov.
Citera
2007-03-09, 19:56
Avslutad
2 gånger i veckan efter att jag tränat och bastat, annars blir det inget mer , är snaggad så jag behöver inte duscha mer för att styla håret utan är fräsch ändå, lite svettig kan ma nvara.
Citera
2007-03-09, 21:51
Medlem
Hilding Barcks avatar
Ca varannan dag, men ganska ofta blir det var tredje dag. Men jag tränar inte och försöker hålla mig ifrån alla sorter av ansträngande aktiviteter.

Jag har märkt att dushaholics ofta har dålig hy, dåligt självförtroende eller spenderar största delen av sitt liv på olika sportaktiviteter och träningar.
Citera
2007-03-09, 21:55
Medlem
Perry Punchouts avatar
Varje dag såklart? Trodde det var en självklarhet?
Citera
2007-03-09, 23:15
Medlem
Baalzamons avatar
Helst varje dag, men när jag inte jobbar så blir det snarare varannan. Alltid på kvällen, på morgonen har jag inte tid, då är varje minut värdefull. Egentligen skulle jag vilja duscha kanske två gånger i veckan, men det kliar så jävligt i hårbotten om jag inte duschat på typ ett dygn. Det är inte lätt det där...
Citera
2007-03-09, 23:29
Medlem
hookahs avatar
På morgonen innan skolan om jag inte ska träna samma dag eller har duschat kvällen innan.
Med andra ord, i regel en gång om dagen, på kvällen vid träning, på morgonen annars.

Dushar självklart innan jag ska på någon social aktivitet (om jag inte duschat på morgonen) och oftast innan jobbet med.

Edit: Grymt skön tråd btw
Citera
2007-03-09, 23:30
Medlem
.filantrops avatar
Allt mellan varje dag och varannan vecka. :)
Citera
2007-03-09, 23:33
Medlem
hookahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .filantrop
Allt mellan varje dag och varannan vecka.

Måste erkänna att de kan gå en vecka här med ibland, men då är det i perioder då man inte träffar några människor man känner behov att vara ren inför (typ om man är i vildmarken eller på havet en vecka eller nåt).
Citera
2007-03-09, 23:37
Medlem
joneess avatar
Fråga: Ni som duschar 1-2 ggr i veckan, överkonsumerar ni billig parfym eller nånting? Hur klarar man sig?

Jag dushar 1 gång per dag, om det inte är träning eller dylikt då det kan bli två.
Citera
2007-03-10, 00:07
Medlem
callcias avatar
varannan dag, var tredje på vintern. Svettas inte så mkt. I skrivande stund har jag faktiskt inte duschat på en vecka men inte heller umgåtts socialt under denna tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in