2009-04-17, 22:06
Medlem
Knasibass avatar
Jag duschar alltid efter att jag har tränat. Och det gör jag varje dag, med undantag för nån gång ibland.
Citera
2009-04-17, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zyyper
Dra åt helvete din jävla miljöfitta. 95% av all Sveriges elektricitet kommer ifrån kränkraft och vattenkraft = 0.000000% utsläpp.

Så duscha på svenska folket, låt varmvattnet rinna!!

Själv duschar jag varje dag i minst 20min i kokhett vatten + några rykande bad varje vecka.

-------------

Sen kvittar det också hur jävla miljövänliga vi är här i Sverige då majoriteten av jordens befolkning skiter fullständigt i miljön. (Men Sverige blablabla ska föregå med gott exempel)

Sverige är ett litet jävla skitland med 9miljoner invånare, Kina och Indien kommer aldrig lyssna på oss.

Dra åt helvete själv din jävla imbecillkuk. Eller har du nåt bra förslag på var vi ska förvara det radioaktiva avfallet i 10 000 år tills det inte utgör en risk längre? Kom med dina idéer professorn.
Citera
2009-04-17, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissUnderstand
Dra åt helvete själv din jävla imbecillkuk. Eller har du nåt bra förslag på var vi ska förvara det radioaktiva avfallet i 10 000 år tills det inte utgör en risk längre? Kom med dina idéer professorn.

Du är uppenbarligen helt jävla efterbliven dock så förväntar man sig inget annat ifrån en miljöfitta.

Jag har besökt samtliga kärnkraftverk i Sverige och gått på flera föreläsningar om det planerade slutförvaret.

Dock har jag ingen lust att slösa tid på att förklara det för dig då du är en miljöfitta = dum i huvudet och helt jävla ignorant.

Åk till forsmark vet jag och åk med på en guidad tur av kärnkraftverket och det planerade slutförvaret.

Edit: Svara inte ens på denna posten, jag kommer inte svara på din. Efterblivna människor gör man bäst i att behandla såsom dom pestsmittade dom är. Som tur är så vill majoriteten av oss svenskar satsa på kärnkraft igen.
Sen kan miljöfittorna som du grina hur mycket ni vill (det ironiska är att kärnkraft är det miljövänligaste sättet att producera el på, till och med mer miljövänligare än vindkraft)
Senast redigerad av zyyper 2009-04-17 kl. 22:12.
Citera
2009-04-17, 22:16
Medlem
kleskens avatar
Duscha?

Det blir ett bad varannan dag! Eller en dusch om man har gjort någonting speciellt som gör så att man blir svettig.
Citera
2009-04-17, 22:20
Medlem
Citat:
Du är uppenbarligen helt jävla efterbliven dock så förväntar man sig inget annat ifrån en miljöfitta.

Jag har besökt samtliga kärnkraftverk i Sverige och gått på flera föreläsningar om det planerade slutförvaret.

Dock har jag ingen lust att slösa tid på att förklara det för dig då du är en miljöfitta = dum i huvudet och helt jävla ignorant.

Åk till forsmark vet jag och åk med på en guidad tur av kärnkraftverket och det planerade slutförvaret.

Edit: Svara inte ens på denna posten, jag kommer inte svara på din. Efterblivna människor gör man bäst i att behandla såsom dom pestsmittade dom är. Som tur är så vill majoriteten av oss svenskar satsa på kärnkraft igen.
Sen kan miljöfittorna som du grina hur mycket ni vill (det ironiska är att kärnkraft är det miljövänligaste sättet att producera el på, till och med mer miljövänligare än vindkraft)

Ok, låt gå för att kärnkraft funkar just nu om man struntar i att tänka på framtiden. Men jag vänder mig mot tanken på att man tar för givet att vi kan konsumera och använda alla resurser obehindrat utan att reflektera över det. Så har inte människor levt innan vårt konsumtionshysteriska samhälle och det gör varken oss eller jorden gott. Men kärlek till dig ändå kära medmänniska. Peace
Senast redigerad av MissUnderstand 2009-04-17 kl. 22:23.
Citera
2009-04-17, 23:37
Medlem
redvelvets avatar
Jag duschar 1-2 ggr per dag. Börjar jag jobba väldigt tidigt så duschar jag kvällen innan, blir iaf äcklig under dagen så känns jobbigt att gå upp tidigare än nödvändigt.
Annars duschar jag oftast morgon och kväll. Iaf om killen är hemma.
Citera
2009-04-17, 23:46
Medlem
mixxils avatar
brukar duscha varje eller varannan dag, brukar duscha efter träningar, och det är ju ungefär 5 gånger i veckan, lite + -
Citera
2009-04-17, 23:58
Medlem
RealMadrid852s avatar
Varje dag på morgonen, samt efter träning.
Citera
2009-04-18, 00:00
Medlem
Citat:
.

Har du problem med ilskan? Tyvärr finns det inte oändligt med uran, och även det kommer ta slut om man använder den. Ju mer man använder desto snabbare tar den slut.
Senast redigerad av HeroiskAnanas 2009-04-18 kl. 00:02.
Citera
2009-04-18, 00:04
Medlem
wembis avatar
Jag duschar mig inte på vintern men varma sommardagar kan det bli oftare.
Citera
2009-04-18, 00:43
Medlem
nylndrs avatar
Minst en gång om dagen! Morgondusch är obligatoriskt.
Citera
2009-04-18, 01:13
Medlem
Axells avatar
Duschar jag inte en gång om dagen luktar jag negersvätt så jag duschar en gång per dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in