Citat:
Ursprungligen postat av MissUnderstand
Dra åt helvete själv din jävla imbecillkuk. Eller har du nåt bra förslag på var vi ska förvara det radioaktiva avfallet i 10 000 år tills det inte utgör en risk längre? Kom med dina idéer professorn.
Du är uppenbarligen helt jävla efterbliven dock så förväntar man sig inget annat ifrån en miljöfitta.
Jag har besökt samtliga kärnkraftverk i Sverige och gått på flera föreläsningar om det planerade slutförvaret.
Dock har jag ingen lust att slösa tid på att förklara det för dig då du är en miljöfitta = dum i huvudet och helt jävla ignorant.
Åk till forsmark vet jag och åk med på en guidad tur av kärnkraftverket och det planerade slutförvaret.
Edit: Svara inte ens på denna posten, jag kommer inte svara på din. Efterblivna människor gör man bäst i att behandla såsom dom pestsmittade dom är. Som tur är så vill majoriteten av oss svenskar satsa på kärnkraft igen.
Sen kan miljöfittorna som du grina hur mycket ni vill (det ironiska är att kärnkraft är det miljövänligaste sättet att producera el på, till och med mer miljövänligare än vindkraft)