2009-04-17, 14:40
Medlem
Vilka miljöbovar det finns här! Egentligen tycker jag att man borde börja ransonera vatten. Halvtimmes rykande duschar kan man då endast ta vid festliga tillfällen.

Själv duschar jag ca 4 ggr i veckan men försöker att inte dra ut på det alltför mycket. Det händer väl ibland när jag är tokbakis eller deppig att jag fastnar i fosterställning på duschgolvet en halvtimme. Deppduscha kan man kalla det. Men annars en avrivning med snabb shamponering vid behov.
Citera
2009-04-17, 17:05
Medlem
Tjennstroums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissUnderstand
Det händer väl ibland när jag är tokbakis eller deppig att jag fastnar i fosterställning på duschgolvet en halvtimme. Deppduscha kan man kalla det.
Tur att du inte badar vid de tillfällena.
Citera
2009-04-17, 20:15
Medlem
dandylines avatar
Minst 1 gång / dag. Luktar dock aldrig, hur långt än det går mellan varje dusch.
Citera
2009-04-17, 20:24
Medlem
Planetarys avatar
Varannan dag om jag inte lyckas smutsa till mig på något sätt, då blir det en dusch omgående. När? Beror på, på helgen duschar jag när fan som helst, oftast någon timme efter jag har vaknat, på vardagarna beror det på hur tidigt jag måste upp, om det är innan kl 9 duschar jag kvällen innan, och om jag börjar efter 9, så duschar jag självklart på morgonen.

Och som trådstarten säger, "Varför duschar du?" ... Ja du, för lyssna på underjordsvarelserna som kommunicerar genom våra duschstrålar, vafan trodde du?

För övrigt tycker jag det är overkill att duscha varje dag, om man inte jobbar som idrottare, tränar varje dag eller är bilmekaniker eller så..
Citera
2009-04-17, 20:26
Bannlyst
Försöker duscha minst en gång om dagen om jag inte har sovit för länge och måste komma iväg snabbt eller något. Har jag tränat duschar jag givetvis efter det också.
Citera
2009-04-17, 20:27
Medlem
Varje dag såklart Däremot tvättar jag bara håret någon gång i veckan. Kan inte vara bra att smeta in kemikalier i hårbotten dagligen i decennier; man vill ju inte bli flintis.
Citera
2009-04-17, 20:37
Medlem
Methones avatar
Varje/varannan dag. Handfatsdush ftw.
Citera
2009-04-17, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissUnderstand
Vilka miljöbovar det finns här! Egentligen tycker jag att man borde börja ransonera vatten. Halvtimmes rykande duschar kan man då endast ta vid festliga tillfällen.

Själv duschar jag ca 4 ggr i veckan men försöker att inte dra ut på det alltför mycket. Det händer väl ibland när jag är tokbakis eller deppig att jag fastnar i fosterställning på duschgolvet en halvtimme. Deppduscha kan man kalla det. Men annars en avrivning med snabb shamponering vid behov.

Dra åt helvete din jävla miljöfitta. 95% av all Sveriges elektricitet kommer ifrån kränkraft och vattenkraft = 0.000000% utsläpp.

Så duscha på svenska folket, låt varmvattnet rinna!!

Själv duschar jag varje dag i minst 20min i kokhett vatten + några rykande bad varje vecka.

-------------

Sen kvittar det också hur jävla miljövänliga vi är här i Sverige då majoriteten av jordens befolkning skiter fullständigt i miljön. (Men Sverige blablabla ska föregå med gott exempel)

Sverige är ett litet jävla skitland med 9miljoner invånare, Kina och Indien kommer aldrig lyssna på oss.
Citera
2009-04-17, 21:53
Medlem
Strike-s avatar
Ungefär varje dag.
Citera
2009-04-17, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zyyper
Sverige är ett litet jävla skitland med 9miljoner invånare, Kina och Indien kommer aldrig lyssna på oss.

Mm, eftersom vi är få kan vi göra vad vi vill. Bra resonerat.
Citera
2009-04-17, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroiskAnanas
Mm, eftersom vi är få kan vi göra vad vi vill. Bra resonerat.

"Hej jag nickar HeroiskAnanas och är helt jävla efterbliven, jag gillar att läsa inlägg från andra användare och sen berätta för dom vad dom menade med sina inlägg"

Jag är glad att vi är miljövänliga här i Sverige (bäst i världen förmodligen) dock så är jag trött över hysterin här i Sverige när resten av världen skiter fullständigt i det.

Sen är jag less på alla idioter som propagerar för att vi ska använda mindre el. Sveriges el är MILJÖVÄNLIG. Vi kan använda hur jävla mycket el vi vill. Räcker inte elen så bygger vi fler kärnkraftverk eller vindkraftverk (dock är vindkraft så jävla ineffektivt så det lär krävas tusentals snurror för att ersätta kärnkraften)

Att använde mindre el är helt jävla absurt!! I princip allting kommer drivas av el i framtiden och så länge elen kommer från miljövänliga källor (såsom i Sverige) så är det bara att tuta och köra.

Vill ni miljöfittor klaga så kan ni ju snacka skit om dansk och tyskfittorna med sina kolverk som spyr ut föroreningar.
Citera
2009-04-17, 22:04
Medlem
Extroversions avatar
Varje morgon. Tar inte mer än 5 minuter i duschen och då hinner man bli ren. Jag är korthårig just nu så det skär ner tiden också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in