2007-03-09, 01:25
Bannlyst
Jo det är så här för en massa år sedan så hade jag grova aggressions problem och då menar jag grova, ett skämt kunde sitta fel och personen fick några käftsmällar, men efter ett tag så började man mogna och aggressionerna försvann. Nu blir jag nästan aldrig arg krävs väldigt mycket för att få mig arg så jag släpper inte ut någon ilska alls nästan. Har nu på senare tiden märkt av ryck i kroppen och jag fylls med en grym ilska som varar i några sekunder och sen försvinner. Börjar bli lite orolig för det, är någon slags skum känsla som att huvudet blir tungt och svartnar lite av ilska, Blir verkligen förbannad men sen är det lugnt, Någon som har en aning varför det blir så?
Citera
2007-03-09, 07:22
Medlem
coolbreezes avatar
Jag tänker mig att det verkar som du inte riktigt hittat bra former för att uttrycka din aggressivitet, endera verkar det ha blivit nån slags explositioner eller så inget alls. Finns det kanske nåt sätt att träna sig att uttrycka känslor på ett mer varierat sätt? För jag tror nog att man ändå måste tänka sig att de fyller en viktig funktion och behövs i livet.
Citera
2007-03-09, 11:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av coolbreeze
Jag tänker mig att det verkar som du inte riktigt hittat bra former för att uttrycka din aggressivitet, endera verkar det ha blivit nån slags explositioner eller så inget alls. Finns det kanske nåt sätt att träna sig att uttrycka känslor på ett mer varierat sätt? För jag tror nog att man ändå måste tänka sig att de fyller en viktig funktion och behövs i livet.

Ingenaning hur jag ska lyckas med det
Citera
2007-03-09, 17:42
Bannlyst
Ingen som vet ? ;/
Citera
2007-03-09, 18:22
Medlem
Schaffers avatar
Om jag är i en situation då jag känner mig maktlös kan jag också bli väldigt arg. Det har nog att göra med självförtroende och att inse att man egentligen inte är så maktlös. Då bryr man sig mindre. Jag blir nog inte så arg som du blir men jag har känt av det och det har gått upp och ner i livet.
Citera
2007-03-09, 20:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schaffer
Om jag är i en situation då jag känner mig maktlös kan jag också bli väldigt arg. Det har nog att göra med självförtroende och att inse att man egentligen inte är så maktlös. Då bryr man sig mindre. Jag blir nog inte så arg som du blir men jag har känt av det och det har gått upp och ner i livet.

Alltså jag kan fortfarande behärska mig utan att slå till någon, Kom även på nu att det kan vara en blandning med ångestattacker också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in