Citat:
Ursprungligen postat av Nightblade
Och varför är det så säkert att det är riktiga MS som målat, kan ju va vilken snorunge som helst.
De finns inte i Sverige och kommer inte komma hit om de inte har en bra anledning, MS är inte som maffian som är ute efter pengar, de är ute efter gängliv och överlevnad.
Snorungar som kallar sig MS13 finns det säkert, kolla bara på de misslyckade blattarna i Helsingborg som kallar sig "L-A Bloodz". Detta är ju då så långt ifrån de riktiga gängen man kan komma.
Kan fylla på med lite info i detta... De s.k MS som bildats i Uppsala är överlag yngre kriminella "wannabes", ska inte förringa dem mer än så, det är säkert ett gäng hårda gossar färgade av en tuff uppväxt (så tufft det kan bli i Sverige)
Den som däremot utpekas som ledare är en lite äldre herre som påstås ha blodsband med en högt uppsatt inom det Amerikanska MS, det är inte alls omöjligt att det skulle vara sant, då de båda härstammar från ett emigrerande land, familjer splittras och sprids över hela världen. Denn falang av MS i Uppsala skulle därför vara sanktionerad av det Amerikanska MS.
Så sägs det, kan mycket väl vara helt korrekt, vad nu de här killarna i det svenska MS vill uppnå ställer jag mig frågande till???
Amerikanska gäng bildas oftast för att skydda sin verksamhet, gemensamma intressen, vad har nu dessa småkriminella ungdomsgangsters för verksamhet att skydda?? Enligt vad jag fått höra sysslar de killarna mest med att röka på och begå lite småbrott då de inte bara planlöst lever rövare...
Precis vad SVerige behöver, ett brödgäng till utan mål, riktning osv... Vara med i ett gäng bara för att vara gängmedlem lixom...???
Vi har redan haft nog av dessa... I.E.M, Dragons, Alfa-familjen and the list goes on....
blir så trött....