2010-01-20, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Har dom sin lokal vid Elgiganten?

Närmare Onoff än Elgiganten, dock inträffade detta på parkeringen mellan Bauhaus och Elgiganten.
Citera
2010-01-20, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efg89
hände utanför elgiganten, antagligen bandit relaterat!

nej då inget med rödgula o göra.

buppis från gottsunda o en annan snubbe från gränby som gjorde upp.
Citera
2010-01-20, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broder4ever

vem e 25åringen da?
Senast redigerad av efg89 2010-01-20 kl. 15:59.
Citera
2010-01-20, 16:28
Medlem
Citat:

Har inte Buppis blivit svensson och planerar att bli polis?
Citera
2010-01-20, 16:30
Medlem
Citat:

Vem var det från Gränby då?
Handlar det om vilka områden de har försäljning eller är det bara vem som skall bestämma?

Stämmer det att Buppis skall vara anhängare till färgerna där?
Citera
2010-01-20, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Har inte Buppis blivit svensson och planerar att bli polis?

Haha har också läst något liknande här på FB, dock verkar det ju inte stämma
Citera
2010-01-20, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efg89
Närmare Onoff än Elgiganten, dock inträffade detta på parkeringen mellan Bauhaus och Elgiganten.

vart i boländerna har dom lokal?? gata?
Citera
2010-01-21, 16:23
Medlem
Buppis as in Bup Tommy?
Citera
2010-01-23, 08:34
Medlem
Kommer nog fa ett par hot pa pm nu men men..

Kanner igen ett par namn i traden, och har fatt en pistol uppkord i nyllet av en namngiven person har.

Ar ingen direkt outlaw, men har visserligen tjanat lite oskattade pengar pa tvivelaktiga affarer. Har dock forsokt halla en ganska lag profil, annars skulle man vall haft sitt namn i traden hehe.

Angande Uppsala Maffian:
Finns kvar, brukar se en del ute pa BJ.

En lite rolig handelse pa bj: Var ute tillsammans med en gammal "medlem" till UM, han ar nu helt ren och forsoker lagga allt bakom sig. Kommer fram en riktigt full kille och borjar prata med honom, en vanlig konversation borjar spara ur och jag ser han kolla pa mig med en irriterad min. Jag staller mig upp och gar emellan, hor bara " Ok, kom da! Sa gar vi till bankomaten sa far du 300 papp. Kom da!"

Sekunden senare star det 3 anabola miffon runt mig, borjar smaskratta lite och undrar vad som hander. Vakterna stod 3 meter bort och kollade pa, folk som satt vid borden borjade backa undan.

Jag tankte " Nu jaklar smaller det!" Men ingenting hande, det ar som i det flesta fallen. Mycket snack, men ingen verkstad.

Fick reda pa lite senare att dom typerna skulle tydligen vara helt livsfarliga, och skoningslosa. Men jag tar det med en nypa salt.

Gang i Uppsala:
Nu har jag inte vart i Sverige pa tva ar sa mycket kan ha hant.
I arsta harjar det ett gang smaglin som borjar vaxa upp nu, ar ett gang gamla livetsordare. Som tog efter ett par andra gamla livetordare.

Ganget gor vall inte direkt tuna grejjer men de ha gjort ett vapnat ran mot Lidl i arsta (tror det var Lidl). Lite kul eftersom videobutiken de skulle rana var stangd sa de tog Lidl istallet.

Polisen var i deras "klubblokal" pa nolltid, sa jag tror inte de fick med sig sa mycket. Sa de kan ga nar "klubblokalen" ar ledarens foraldrars garage.

Angande MS 13:
Visst kan det finnas, kanner en hel del fran El Salvador. En hel del krigsskadade 20 aringar som kanner dig vilse och ovalkomna i landet och darfor skapar en familj.

Sjukt latt for dem, de kommer ifran ett land dar de formodligen sett mer skit an nagon svensk kommer fa se.
Folk som blitt halshuggna for 1 dollar, valdtagna for att de kollat pa fel person. Fatt en pistol uppkord i nyllet vid 10 ars alder.

Sa kommer de till Sverige: Ungdommar med KNIV! som slar folk i MAGEN!

Njaa...

Gottsunda:
Har aldrig kant mig osaker dar, tycker inte det ar speciellt farligt.

Enligt mig har Uppsala inte direkt manga "farliga" personer, finns ett par knarkare som ar ganska labila. Finns ett par gang som gillar att hoppa pa ensamma offer, 20 mot 1 ar deras grejj.

Blev sjalv overfallen av ett gang i Arsta med basebolltran och andra tillhyggen, det var en hamd for att jag laxat upp en av dem nar de skulle visa vem som bestammer numera haha.
Sla en sa springer de andra.

En av dem blev slagen med en yxa i huvudet, han brakade med en skogstokig raggare som tyckte hans huvud var lite for stort.

De flesta krimminella har nog lart sig att pengarna finns i ickevaldsbrott, ser mycket mera bedragerier, skattefiffel osv.

/Thenewguy
Citera
2010-01-23, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonas23
vart i boländerna har dom lokal?? gata?

Säbygatan. I samma hus som GK-bageriet http://www.gk-bageriet.se/gkbagarn/index.htm
Citera
2010-01-24, 06:33
Medlem
Ang gk-bageriet... Helt fel din mupp....
Citera
2010-01-24, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ymfh
Ang gk-bageriet... Helt fel din mupp....

Se så... lugna sig lite nu... Vilka är det då som håller till där? Dvs i gamla dartlokalen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in