2007-03-08, 09:40
Medlem
MajkyMans avatar
Tjena

Först angående teman.

Finns det någon sida eller torrent sida jag kan ladda ner några enkla teman bara som inte kräver några system resurser? Som jag bara väljer vid inställningarna i bildskärmsinställningar?

Sedan angående Amerikansk inställning.
Allt står på engelska. Finns det någon patch eller någon liknande jag kan ladda ner för att få det till svenska. Har varit en del på kontrollpanelen och tittat men inte funnit något. Varit på nationella inställningar där jag ändra tangentbordet åtminstonde till svenskt som var engelskt också först.

Någon som kan hjälpa till?

Mvh
Citera
2007-03-08, 21:18
Medlem
TheStorytellers avatar
Som svar på första frågan så går det att installera en hackad version av uxtheme.dll som tillåter att nedaddade teman väljs på det sätt du beskriver, dvs utan tredjepartsprogramvara. Dock är det inte resursbesparande på något sätt jämfört med t.ex StyleXP eller Windowblinds.

Anledningen till att Windows är på engelska är att det är ett engelsksråkigt Windows installerat. Detta går inte att fixa på något annat än att installera om en svensk version av Windows från scratch, det funkar inte att uppdatera till svenskt språk eller liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in