Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-03-07, 19:41
Medlem
pilatuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandrax
Det effektivaste vapnet är groggar. Stora starka groggar svep dem dygnet runt. Slutar du mitt i en period blir det sju resor värre,grogga tills du blir frisk helt enkelt,det går så klart lika bra med vilken alkohol som helst. Men 50-50 groggar har högst cool faktor,man har typ ett glas i handen hela tiden.. Det funkar om du inte tillhör den sentimentala typen. Då är det inget jag rekommenderar. Detta recept är för karlar av tufft virke.

Jag dör, så jävla bra sagt!
Citera
2007-03-07, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubsy
Så du menar att jag ska bli alkoholist? eller ska jag ta ditt svar med en gnutta ironi?

Nej för tusan! Att bli fullfjädrad alkis då får du jobba hårt i många år, puh vad jag fått slita,alla jävla explorer och marinellor de du gosse,nej jag tänkte närmare att du skulle "fin" grogga några månader eller så. Det är lugnt grabben, sen när du är frisk så tar du en riktig avrivning i bastun så är allt som vanligt igen. Och du kan börja nån matlagningskurs,man blir hungrig som fan efter ett race,och där kan du frossa av bara fan.ROCKA!!!
Citera
2007-03-07, 22:42
Medlem
bubsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandrax
Nej för tusan! Att bli fullfjädrad alkis då får du jobba hårt i många år, puh vad jag fått slita,alla jävla explorer och marinellor de du gosse,nej jag tänkte närmare att du skulle "fin" grogga några månader eller så. Det är lugnt grabben, sen när du är frisk så tar du en riktig avrivning i bastun så är allt som vanligt igen. Och du kan börja nån matlagningskurs,man blir hungrig som fan efter ett race,och där kan du frossa av bara fan.ROCKA!!!

yeah rock on!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in