2009-11-08, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 010f
Skulle tro att Zlatan dyker upp, finns väl säkert en anledning att den ska vara i Malmö? Brukar väl vara i Sthlm eller?
Är väl Percy som jobbat för att fixa fotbollsgalan till Malmö Arena sedan han inte misslyckades med något hockeyevagemang där. Inte insatt i hockeyn så ingen aning om vad det var han fick nobben på.
2009-11-08, 15:57
Medlem
Fickludds avatar
Oj vilken 'slump' att Zlatan blev skadad. Då kan han ju vara med på Guldbollen.
2009-11-08, 16:36
Medlem
Sujoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fickludd

Skulle varit kul om det var så =)
2009-11-08, 17:02
Medlem
Smerchs avatar
Inget snack om Zlatans spark mot Henry efter att fransmannen kastat sig framför Zlatan och snott hans mål?

http://videos.sapo.pt/LuUsVQ2WoGwuOZsN3lt6

Efter 41 sekunder.
2009-11-08, 17:12
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Inget snack om Zlatans spark mot Henry efter att fransmannen kastat sig framför Zlatan och snott hans mål?

http://videos.sapo.pt/LuUsVQ2WoGwuOZsN3lt6

Efter 41 sekunder.
Jag såg den i matchen men man fick inte se en repris och även då såg jag (samt de allra flesta antar jag) att den var på skoj. Så jag vet inte vad du menar med "snack".
2009-11-08, 17:18
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Jag såg den i matchen men man fick inte se en repris och även då såg jag (samt de allra flesta antar jag) att den var på skoj. Så jag vet inte vad du menar med "snack".

Tycker verkligen inte det ser ut som skoj när han slår ut med armarna innan, och jag tycker inte heller det ser ut som att han sparkar på skoj efter honom. Men det är möjligt att du har rätt. Det är svårt att säga, och eftersom jag inte sett några diskussioner om det antog jag att folk helt enkelt missat det då det som du säger klipptes bort på repriserna.
2009-11-08, 17:20
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Tycker verkligen inte det ser ut som skoj när han slår ut med armarna innan, och jag tycker inte heller det ser ut som att han sparkar på skoj efter honom. Men det är möjligt att du har rätt. Det är svårt att säga, och eftersom jag inte sett några diskussioner om det antog jag att folk helt enkelt missat det då det som du säger klipptes bort på repriserna.
Han sparkar efter honom och en halv sekund senare skrattar han och kramar om honom. Antingen har han väldiga humörsvängningar eller så var det på skämt.
2009-11-08, 17:24
Medlem
Sujoks avatar
Citat:

De är lagkamrater, klart det är på skoj. Han blev glad över att han gjorde mål. Hade någon sparkat efter en lagkamrat i Barcelona hade det blivit ett jävla liv. Barcelona är en väldigt strikt klubb med mycket disciplin. Inte en chans i världen att Pep hade tillåtet något sådant.
2009-11-08, 17:28
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Han sparkar efter honom och en halv sekund senare skrattar han och kramar om honom. Antingen har han väldiga humörsvängningar eller så var det på skämt.

Eller förstår han att han blir filmad och att det blir "en del" skriverier om han inte försöker skratta bort det.
2009-11-08, 19:35
Medlem
FillilutteN2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fickludd

Han får inte åka iaf, så tror inte han fejkar en sådan sak.
2009-11-08, 19:45
Medlem
Citat:
Eller förstår han att han blir filmad och att det blir "en del" skriverier om han inte försöker skratta bort det.
Kan ju sitta och diskuteras fram och tillbaka hurvida han skrattar skämtsamt eller om han vill ta bort allvaret från situationen med tanke på allt eftersnack annars.
2009-11-08, 20:41
Medlem
Men vad tror ni egentligen... även om Zlatan har stort ego så är det långt ifrån att han skulle demonstrera öppet när en lagkamrat "stjäl" hans mål, inte ens om det vore kongo-kim himself i landslaget. Att laget vinner är det viktigaste, inte att själv göra mål, tycker jag han gjort klart för oss flera gånger. Dessutom är han i en ny klubb och har väl inget otalt med Henry?

Helt osannolikt enligt mig med andra ord...

Man kan se på reprisen 1.30 att han för det första inte slår ut med armarna och för det andra skrattar han redan när Henry ligger ner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in