2009-09-19, 19:37
Medlem
Alexander Liass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serber
Du snackar om sandlådor och oneliners och ändå lägger du dig själv på botten av sandlådan direkt med det du skriver.

Blåtiror? Är du lättirriterad eller rent av gangster och slåss så fort det går emot?

Missförstå mig rätt. Därför jag nämnde läsförståelse. Själv är jag nog den siste som överhuvudtaget lägger testosteron på att reta upp mig på någon här eller i verkliga livet. Än mindre tar till våld.

Men att folk rent generellt hade åkt på rejält med stryk dagligen om dom pratat som dom skriver på nätet var min poäng. Handlade inte ett endaste dugg om mina diskussioner med andra utan pöbeln per se. Captain Obvious.

Off topic; off.
2009-09-19, 20:01
Medlem
heyyoutheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoogBeat
Min våta fotbollsdröm är att få se Zlatan och Eto'o i samma anfall, med Steven Gerrard, Iniesta, Xavi och Cristiano Ronaldo på mittfältet. Vilken otrolig offensiv det hade varit. Tyvärr vet vi alla att det aldrig kommer att hända.
Man ska aldrig säga aldrig när Real Madrid och Manchester City har de ägare som de har idag
2009-09-19, 21:05
Medlem
NoTruces avatar
Undrar hur matchen Inter-Barca hade sett ut om Zlatan fortfarande varit kvar i Inter.
2009-09-19, 21:08
Medlem
Chuck_Taylors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Undrar hur matchen Inter-Barca hade sett ut om Zlatan fortfarande varit kvar i Inter.

Rent generellt så tror jag att matchbilden inte hade vart så annorlunda. I det stora hela som skiljer lagen emot från förra året är Zlatan och Eto'o.

Barca hade haft samma bollinnehav och Zlatan hade haft lika mycket yta som han hade i matchen.
2009-09-19, 21:26
Medlem
serbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce

Inters mittfält blir uppkäkade så Zlatan hade säkert blivit väldigt frustrerad och fått lite att jobba med.
2009-09-20, 00:46
Medlem
Maniks avatar
Fan vad överskattad den där "Zlatte" är.
2009-09-20, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manik
Fan vad överskattad den där "Zlatte" är.

Jag håller med dig, zlatans storhetstid om han nu haft någon är förbi. Han har haft turen att spela med bra spelare som gjort honom bra.

Rötan för zlatan håller i sig nu när han får spela med Messi.

Han värvades till Barcelona för att han säljer fler tröjor än Eto tror jag.
2009-09-20, 11:03
Medlem
benjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Jag håller med dig, zlatans storhetstid om han nu haft någon är förbi. Han har haft turen att spela med bra spelare som gjort honom bra.

Ja dig brukar man ju alltid lyssna på!

Han är bra men han är inte bäst, kan vi inte bara säga så?
2009-09-20, 12:07
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö

Det var ju du som skrev att Ibrahimovic blev köpt för att sitta på bänken i Inter. Istället så blev han seriens bästa spelare. Så tyvärr har jag inget större förtroende för dina analyser.
2009-09-20, 12:55
Medlem
Citat:
Min våta fotbollsdröm är att få se Zlatan och Eto'o i samma anfall, med Steven Gerrard, Iniesta, Xavi och Cristiano Ronaldo på mittfältet. Vilken otrolig offensiv det hade varit. Tyvärr vet vi alla att det aldrig kommer att hända.
Varför just Zlatan och Eto'o?

Och skit i Ronaldo också, sätt in Gerrard i Barcelonas mittfält bara så har man något jävligt intressant.
2009-09-20, 12:56
Medlem
Maniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hosebag
Varför just Zlatan och Eto'o?

Och skit i Ronaldo, sätt in Gerrard i Barcelonas mittfält bara så har man något jävligt intressant.

Gerrard hade inte platsat i Barcelonas mittfält.
2009-09-20, 13:00
Medlem
Citat:
Gerrard hade inte platsat i Barcelonas mittfält.
Får känslan av att du bara är här för att trolla tråden med hänsyn till dina tidigare inlägg, men han kan väl ta någon av Toure/Busquets/Keitas platser.

Typ Toure, Gerrard, Xavi på tremannamittfältet.
Eller inte Toure, och Gerrard i en mer defensiv tvåvägs-roll, fast då kanske det blir defensiva brister, men intressant skulle det vara.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in