2007-03-07, 15:31
Medlem
Någon som har någon erfarenhet av betaldamer på cypern.Vore kul att få några tips
Citera
2007-03-08, 17:09
Medlem
simson79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mojjje
Någon som har någon erfarenhet av betaldamer på cypern.Vore kul att få några tips

Vet iaf för några år sen så kryllade det av öststatshoror på vissa Klubbar i Ayia napa , bodde grannar med några av dom också.. Ska klura lite vad klubbarna hette.. Återkommer
Citera
2007-03-08, 17:15
Medlem
HonkenLarssons avatar
Kryllar dessutom av svenska damer där som säsongsarbetar och gör så gott dom kan för att scora någon lokal barägare eller dennes son. Då är det gratis uppehälle sen efter det.
Citera
2007-03-08, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simson79
Vet iaf för några år sen så kryllade det av öststatshoror på vissa Klubbar i Ayia napa , bodde grannar med några av dom också.. Ska klura lite vad klubbarna hette.. Återkommer
Låter trevligt då kanske man kan ha det kul när man kommer dit
Citera
2007-04-03, 10:52
Medlem
Niss3s avatar
Om du ska till Aiya Napa så finns där en ganska stor "huvudled" längs med stranden där bilar åker kors och tvärs. McDonalds finns där, om du följer huvudleden bort Mcdonalds och bort från pubområderna så ligger det en strippklubb där. Kommer inte ihåg vad den heter men där fanns möjlighet märkte jag att ta med sig en brud hem över natten, både inhemskt och östeuropeiskt.
Citera
2007-04-04, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niss3
Om du ska till Aiya Napa så finns där en ganska stor "huvudled" längs med stranden där bilar åker kors och tvärs. McDonalds finns där, om du följer huvudleden bort Mcdonalds och bort från pubområderna så ligger det en strippklubb där. Kommer inte ihåg vad den heter men där fanns möjlighet märkte jag att ta med sig en brud hem över natten, både inhemskt och östeuropeiskt.

Vad jag minns av mitt Ayia Napa besök så fanns det två strippklubbar som man hela tiden fick massa reklamlappar ifrån, Moulin Rouge och Toga Toga har jag för mej dom hette, kan det vara någon av dessa som avses? (och nej jag besökte ingen av dom, faktiskt)
Citera
2007-04-04, 12:18
Medlem
Ohyes, toga toga o moulin rouge hette strippklubbarna. Min polare frågade en av kvinnorna vad hon skulle ha för att följa med hem, minns inte priset men har för mig att det rörde sig om 120 pund vilket motsvarar ca 2000 ´kr... Det bör ju tilläggas att ingen av brudarna var speciellt snygga dock...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in