Statten var motsägelsefull. Michigan bättre än väntat, medan importpriser up 1%, dock exkl energipriserna inte farligt. Sedan har vi dollarförsvagningen. Men jänkarna verkar ta det hela med ro. Dow svagt uppåt, medan nassen svagt nedåt. Tittar man på charten, har både omx, dow & nassen brutit igenom mostånd igår. Det borde innebära att det är fritt fram uppåt som gäller för ett tag, om inga dåliga nyheter kommer.
Vad har du för marknadstro f n, fluffis?
Nog känns det som att vi ska vidare uppåt. Men som sagt, rapporterna kan sätta käppar i hjulen så vi får nog vackert sitta och vänta på att företagen redovisar sina siffror.