Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2002-04-08, 09:51
Medlem
Cepe fråga...

Jag fick tag på riktigt jävla potent kola en gång, det kan dock varit crack jag vet inte säkert. Det såg ut som en bärnsten och var stenhård, fick krossa den med en sked mot golvet. När jag drog det i näsan kändes det som om hela ansiktet domna bort. NÄr kicken kom blev jag helt galen, gick ner till korvkiosken till blattegänget och skrek till dem att de skulle hålla käften och dra härifrån(och jag är inte ens vanligtvis våldsam eller aggressiv).... Det skummaste var att de gjorde som jag sa istället för att slå på mig.
Måste sett helt galen ut vilket mina kompisar bekräftade. Visserligen hade jag vid samma tillfälle också tagit benzo, affe, E och opium. Men det var kolat som slog på och detta varade bara i ca 15-20 min. Var dock tvungen att sälja det jag hade kvar då jag inte kunde sluta att dra i mig mer och mer. Kände att mitt hjärta inte skulle palla mer men ändå kunde jag ine slute att dra mer.... Skumt!

BEnzomannen
Citera
2002-04-08, 19:43
äldre konto (old)
Ej medlem
Cepe fråga...

gick ner till blattegänget vid korvkiosken och skrek åt dom att hålla käften. Ja det är ett jävla liv på dom där....
Citera
2002-04-08, 22:13
äldre konto (old)
Ej medlem
Cepe fråga...

skulle blattar hoppa på dig av mer anledning än svenskar, finnar och norrmän? tur att du inte mötte ett gäng rasister. Svenska rasister är så puckade att dom slår t.o.m ner andra svenskar och är generellt psykist svaga. så var glad att du mötte lugnt folk när du själv va sne.
Citera
2002-04-08, 23:53
Medlem
Cepe fråga...

Kanske inte om man bor på söder i stockholm, men har du ens varit inne i en betongförort i en av sveas större städer så hade du fattat vad jag menar. I dessa kvarter kan det räcka att du bara är ensam och ska gå någonstans i närheten av dem så e de kört! En jag känner fick njuren insparkad och spräckt när han vägrade att ge dem sin kebab....

Benzomannen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in