Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2007-03-14, 06:41
Medlem
tnkns avatar
Citat:
Kopiera det som blir i nedre fönster.

File C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Symantec\Norton AntiVirus\Quarantine\7F0B2C8D.wma infected by "Trojan-Downloader.WMA.Wimad.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Documents and Settings\HP_Ägaren\Application Data\SecuROM\UserData\???????????p????????? infected by "BkCln.Unknown" Virus. Action Taken: File Renamed.
File C:\Documents and Settings\HP_Ägaren\Application Data\SecuROM\UserData\???????????p????????? infected by "BkCln.Unknown" Virus. Action Taken: File Renamed.
File C:\Documents and Settings\HP_Ägaren\Lokala inställningar\Temp\NeroDemo11573\Toolbar.exe tagged as not-a-virus:AdTool.Win32.MyWebSearch. No Action Taken.
File C:\hp\bin\KillWind.exe tagged as not-a-virus:RiskTool.Win32.PsKill.p. No Action Taken.
File C:\Program\DAEMON Tools\SetupDTSB.exe tagged as not-a-virus:AdTool.Win32.WhenU.a. No Action Taken.
File C:\VundoFix Backups\mljgh.dll.bad infected by "BkCln.Unknown" Virus. Action Taken: File Renamed.
File C:\VundoFix Backups\pmnll.dll.bad infected by "BkCln.Unknown" Virus. Action Taken: File Renamed.
File C:\WINDOWS\Temp\tmpD72D.tmp infected by "BkCln.Unknown" Virus. Action Taken: File Deleted.
Citera
2007-03-15, 10:51
Medlem
Hittar Norton fortfarande nåt?
Ta bort detta

C:\Program\DAEMON Tools\SetupDTSB.exe
Citera
2007-03-15, 17:30
Medlem
tnkns avatar
Japp, det gör det, till exempel C:\WINDOWS\TEMP\tmp81.tmp. Efter jag klickat på OK så dyker det upp ett nytt medelande med liknande namn. Kan nog hålla på så i evigheter, dyker upp nytt varje gång jag trycker på OK.
Citera
2007-03-15, 18:06
Medlem
Ladda ner SDFix till Skrivbordet:

http://downloads.andymanchesta.com/R...ools/SDFix.exe

Dubbelklicka på SDFix.exe och en ny mapp skapas, C:\SDFix.

Starta om datorn i felsäkert läge

Öppna den nya mappen C:\SDFix och dubbelklicka på RunThis.bat för att starta programmet.
Tryck Y för att fortsätta.
Det arbetar ett tag och när det är klart så kommer det upp en fråga om du vill starta om datorn.
Tryck på godtycklig tangent för att omstarten ska påbörjas.
När det är klart visas Finished.
Tryck på valfri tangent för att avsluta programmet.

Skicka report.txt från SDFix mappen
Citera
2007-03-19, 18:31
Medlem
tnkns avatar
Um, ursäkta min dumhet, men hur startar man om datorn i felsäkert läge?
Citera
2007-03-19, 18:46
Medlem
jaccees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tnkn
Um, ursäkta min dumhet, men hur startar man om datorn i felsäkert läge?
Tryck F8 eller F10 flera gånger när du startar, om inte det funkar så läs på skärmen när du startar.
Citera
2007-03-30, 18:47
Medlem
tnkns avatar
Citat:
Skicka report.txt från SDFix mappen

Citera
2007-03-30, 19:31
Medlem
Kör PandaOnlineScan och posta sen loggan från Panda här:
http://www.pandasoftware.com/products/ActiveScan.htm
Citera