2007-03-05, 10:50
Medlem
williamwallaces avatar
Ikväll har äntligen 100 Höjdare premiär, kl 22.00 på 5:an. Det värkar som att i denna säsong ska F&F söka sig utanför Sveriges gränser för att hitta sköna människor.
Citera
2007-03-05, 10:52
Medlem
Kalleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
Det värkar

Vart värker det?

Jag kommer att sitta klistrad ikväll. Ska bli mycket roligt att se.
Citera
2007-03-05, 11:02
Medlem
Mounts avatar
Hörde F&F på Mix Megapols morgonshow imorse.

Finns det något de gör som inte blir roligt?

Ser fram emot avsnittet ikväll.
Det ska tydligen vara med en kille som sedan hans fru lämnade honom flyttat och bott året runt i en Amazon.

Ingen avslutning på något slott denna gång heller, utan mer "gala-avslutning" på Södra Teatern, med kändisar och nomineringar.
Citera
2007-03-05, 13:29
Medlem
Ska bli mycket roligt att se F&F är ju störtsköna .
Citera
2007-03-05, 13:35
Medlem
Är det bara jag som bäörjar tröttna på "Filip och Fredrik" och deras förställda engelska, man kan nästan tro att dom har komplex för byhålorna dom förmodligen kommer ifrån.
Citera
2007-03-05, 13:40
Medlem
Sveriges skönaste människa är ju redan korad? Äsch gör en säsong av "Grattis Världen" eller "High Chaparall" istället
Citera
2007-03-05, 14:46
Medlem
Tack för påminnelsen, ska inte missa detta.
Citera
2007-03-05, 16:26
Medlem
F&F är ett par gycklande trubadurer Sjukt jobbiga.
Men folket som är med är ju sköna männsikor, så man får lida sig genom programet hur som.
Citera
2007-03-05, 16:29
Medlem
TiniZs avatar
Ser fram emot. Förra säsongen var dock inte så kul. Gillar "Ett Herrans Liv" och "High Chaparall" bättre. Även "Grattis Världen" kommer före.

Hoppas på minst en till säsong av "Ett Herrans Liv" och nå'n säsong till av HG Och GV.

Som sagt, detta ser jag fram emot.
Citera
2007-03-05, 16:38
Medlem
Aardwarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TiniZ
Ser fram emot. Förra säsongen var dock inte så kul. Gillar "Ett Herrans Liv" och "High Chaparall" bättre. Även "Grattis Världen" kommer före.

Hoppas på minst en till säsong av "Ett Herrans Liv" och nå'n säsong till av HG Och GV.
HG som i High Gaparall? Blir synnerligen meningslöst att förkorta saker på 10 bokstäver om man inte får det rätt heller

Håller med dig dock, och Grattis Världen var väldigt lyckat (bättre än EHL () enligt mig), men självklart ska man se ikväll också!
Citera
2007-03-05, 17:41
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaphiren
Sveriges skönaste människa är ju redan korad? Äsch gör en säsong av "Grattis Världen" eller "High Chaparall" istället

Tror att det är Skandinaviens skönaste människa man ska kora nu.
Citera
2007-03-05, 18:13
Medlem
Mounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aardwark
Håller med dig dock, och Grattis Världen var väldigt lyckat (bättre än EHL () enligt mig), men självklart ska man se ikväll också!

Ja Grattis Världen var inte alls dumt. Speciellt avsnittet när de är på Cookie Islands är bland det roligaste jag sett med F&F. Springer runt ganska "salongs" och sjunger Hurricane Gilbert samtidigt som Pål Hollender lackar svett.

Och så avslutas allt med en underbar låt, som sig bör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in